  • 1. Data: 2013-09-09 19:15:36
    Temat: mBank po czesku
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    dzisiaj drukowałem zestawienia z całego miesiąca i jedna ze stron "wyszła"
    po czesku :)
    mlinka vypis z uctu za zvolene obdobi ite sprawy :)
    ktoś przerabiał taki numer??
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2013-09-09 23:04:36
    Temat: Re: mBank po czesku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    glang wrote:
> [...]
    > "wyszła" po czesku :)
    > mlinka vypis z uctu za zvolene obdobi ite sprawy :)

    ciesz się, ze sie kwoty zgadzają, bo mi sie to jeszcze nigdy nie udało.

  • 3. Data: 2013-09-10 01:02:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Sep 2013 19:15:36 +0200, glang napisał(a):
    > dzisiaj drukowałem zestawienia z całego miesiąca i jedna ze stron "wyszła"
    > po czesku :)
    > mlinka vypis z uctu za zvolene obdobi ite sprawy :)
    > ktoś przerabiał taki numer??

    Oj tam, drobna pomylka programistow ... albo systemu.

    www.mbank.cz

    J.