  • 11. Data: 2015-02-03 21:26:39
    Temat: Re: przelew USD pomiędzy bankami
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

    > No to ja chyba mam niesamowite przywileje, bo za przelewy walutowe nie
    > płaciłem jeszcze ani centa. Albo to Ty (skoro Ciebie kasują za takie
    > przelewy) masz wyjątkowo przechlapane. ;)

    Sekundka - ale przelewasz w ramach jednej grupy (bo mniemam, że pewnie do
    dużego Aliora też jest za darmo) czy do innego banku - bo jakby nie patrzeć
    o to się rozchodzi; i jakby nie patrzeć, sync byłby ewenementem i
    rodzynkiem...

  • 12. Data: 2015-02-04 09:40:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-03 o 21:26, W pisze:
> [...]
    > dużego Aliora też jest za darmo) czy do innego banku - bo jakby nie patrzeć
    > o to się rozchodzi; i jakby nie patrzeć, sync byłby ewenementem i

    AFAIR waluty zakupione w alior kantor można przelewać za darmo. Wszędzie.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2015-02-04 11:19:18
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 09:40, Pete pisze:
    > AFAIR waluty zakupione w alior kantor można przelewać za darmo. Wszędzie.

    Tak - w praktyce da się tak kombinować, by przelewać także te
    niezakupione w Aliorze. Ja mam dość duże limity darmowych przelewów w
    ramach tzw. licznika.

    Dla odmiany czasami przelew mbank-mbank, choć wewnętrzny to bywa płatny
    (vide Klient-->Walutomat).

    --
    Pozdrawiam