  • 1. Data: 2015-01-31 11:43:08
    Temat: przelew USD pomiędzy bankami
    Od: W <w...@w...pl>

    Witam,
    jak najsensowniej i najtaniej przelać waluty (w tym przypadku USD) pomiędzy
    bankami? Chodzi o ING -> Alior Sync (TM-UB)

  • 2. Data: 2015-01-31 11:50:52
    Temat: Re: przelew USD pomiędzy bankami
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2015-01-31 11:43, W pisze:
    > Witam,
    > jak najsensowniej i najtaniej przelać waluty (w tym przypadku USD) pomiędzy
    > bankami? Chodzi o ING -> Alior Sync (TM-UB)

    Poprzez Walutomat ;)

    Darek

  • 3. Data: 2015-01-31 11:52:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-31 o 11:43, W pisze:
    > Witam,
    > jak najsensowniej i najtaniej przelać waluty (w tym przypadku USD) pomiędzy
    > bankami? Chodzi o ING -> Alior Sync (TM-UB)

    gotówka.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2015-01-31 11:59:23
    Od: W <w...@w...pl>

    Darek wystukał, co następuje:

    > Poprzez Walutomat ;)

    O, w sumie zapomniałem o kantorach internetowych... ktoś testował z
    cinkciarzem? :-D

  • 5. Data: 2015-02-01 18:13:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-01-31 o 11:43, W pisze:
    > Witam,
    > jak najsensowniej i najtaniej przelać waluty (w tym przypadku USD) pomiędzy
    > bankami? Chodzi o ING -> Alior Sync (TM-UB)

    Ja to robię tak:
    1. siadam przed monitorem
    2. włączam komputer
    3. loguję się do banku
    4. wpisuję dane odbiorcy
    5. zatwierdzam przelew
    6. wylogowuję się
    -
    Koszt całkowity operacji = 0
    Alior Sync (TM-UB)
    Być może w innych bankach da się to zrobić w podobny sposób.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 6. Data: 2015-02-02 00:02:30
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2015-02-01 18:13, Akarm pisze:

    > Ja to robię tak:
    > 1. siadam przed monitorem
    > 2. włączam komputer
    > 3. loguję się do banku
    > 4. wpisuję dane odbiorcy
    > 5. zatwierdzam przelew
    > 6. wylogowuję się
    > -
    > Koszt całkowity operacji = 0
    > Alior Sync (TM-UB)
    > Być może w innych bankach da się to zrobić w podobny sposób.

    Fail
    Chyba nie zauważyłeś, że chodzi o USD

    Darek

  • 7. Data: 2015-02-02 23:30:55
    Od: W <w...@w...pl>

    W wystukał, co następuje:

    > Darek wystukał, co następuje:

    > O, w sumie zapomniałem o kantorach internetowych... ktoś testował z
    > cinkciarzem? :-D

    Dla potomności - Cinkciarz działa jak złoto... tylko trochę trwa - ale i tak
    wychodzi taniej ;-)

  • 8. Data: 2015-02-03 16:15:13
    Od: a...@w...pl

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 00:03:05 UTC+1 użytkownik Darek napisał:
    > Fail
    > Chyba nie zauważyłeś, że chodzi o USD

    Pisałem jak ja przelewam dolary, więc chyba zauważyłem.

    --
    Akarm

  • 9. Data: 2015-02-03 20:46:15
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2015-02-03 16:15, a...@w...pl pisze:

    > Pisałem jak ja przelewam dolary, więc chyba zauważyłem.

    Ale przelew w USD w Syncu jest płatny (na rachunek w innym banku)

    Darek

  • 10. Data: 2015-02-03 21:20:20
    Od: a...@w...pl

    W dniu wtorek, 3 lutego 2015 20:46:42 UTC+1 użytkownik Darek napisał:
    > Ale przelew w USD w Syncu jest płatny (na rachunek w innym banku)

    No to ja chyba mam niesamowite przywileje, bo za przelewy walutowe nie płaciłem
    jeszcze ani centa. Albo to Ty (skoro Ciebie kasują za takie przelewy) masz wyjątkowo
    przechlapane. ;)

    --
    Akarm