  • 1. Data: 2015-01-30 22:55:39
    Temat: Pekao24, a Google Chrome - problem z logowaniem
    Od: Janusz <g...@t...pl>

    Witam,

    Przepraszam za być może trywialne pytanie, ale próbując zalogować się do
    www.pekao24.pl przy użyciu Google Chrome zamiast zielonej kłódki wyświetla się szara
    ze znakiem żółtego trójkąta. Czy w taki razie logowanie do bankowości w pekao24 jest
    bezpieczne?

    Mam jeszcze konto na www.t-mobilebankowe.pl i tu wszystko jest OK.

    Mogę się zatem bezpiecznie logować do pekao24?

    Dzięki z góry za pomoc,
    Janusz

  • 2. Data: 2015-01-31 08:32:08
    Temat: Re: Pekao24, a Google Chrome - problem z logowaniem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Janusz pisze tak:

> [...]
    > kłódki wyświetla się szara ze znakiem żółtego trójkąta. Czy w taki
    > razie logowanie do bankowości w pekao24 jest bezpieczne?

    Skoro w Operze i Firefoxie jest zielona kłódka
    czy mogę się zatem bezpiecznie logować do pekao24?

    hehe :)

    To zmień przeglądarkę.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 3. Data: 2015-01-31 11:51:19
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

> [...]

    >Mam jeszcze konto na www.t-mobilebankowe.pl i tu wszystko jest OK.

    >Mogę się zatem bezpiecznie logować do pekao24?

    Powstała już mini praca naukowa na ten temat :
    http://niebezpiecznik.pl/post/ewolucja-ostrzezen-w-p
    rzegladarkach/
    https://adrifelt.github.io/sslinterstitial-chi.pdf

    --
    Paskuda03

  • 4. Data: 2015-01-31 21:56:47
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2015-01-30 o 22:55, Janusz pisze:
> [...]
    ze znakiem żółtego trójkąta. Czy w taki razie logowanie do bankowości w pekao24 jest

    Masz avasta?

    L.