  • 1. Data: 2015-01-30 17:18:52
    Temat: T-mobile Usługi Bankowe dawniej Alior Sync lokata na 3,8%
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    W regulaminie oprocentowania pojawiła się lokata na 3,8%(*) na 125 dni.

    * Maksymalna łączna kwota lokat 125 dni, których dany Klient jest
    Posiadaczem lub Współposiadaczem, otwartych w okresie od dnia 22
    stycznia 2015 do dnia 22 lutego 2015
    wynosi 50 000 PLN.

    http://static.t-mobilebankowe.pl/uploads//files//Tab
    elaOprocentowania.pdf

  • 2. Data: 2015-01-30 18:53:41
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-01-30 o 17:18, tom pisze:
    > W regulaminie oprocentowania pojawiła się lokata na 3,8%(*) na 125 dni.

    Trzeba mieć i nich ROR. Dostępna tylko z ROR-u.

  • 3. Data: 2015-01-30 22:13:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-01-30 o 18:53, wiatrak pisze:

    > Trzeba mieć i nich ROR. Dostępna tylko z ROR-u.

    ale ror w Syncu był bezpłatny, jak bank startował to byla akcja
    otwierania kont w tym banku (dobry % na lokacie dawali) chyba jeszcze
    nie zamknąłem, będzie co ze Smarta przenieść...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2015-02-02 12:42:21
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 30 stycznia 2015 22:13:57 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > ale ror w Syncu był bezpłatny, jak bank startował to byla akcja
    > otwierania kont w tym banku (dobry % na lokacie dawali) chyba jeszcze
    > nie zamknąłem, będzie co ze Smarta przenieść...

    Wiele sie nie naprzenosisz: max. 50tys. zl
    Co wiecej, gdybys zamknal ROR, otworzyl na nowo i wlewal pensje, moglbys liczyc na 3%
    na RORze do bodajze 5tys. zl

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2015-02-02 15:35:26
    Od: azot <z...@g...pl>

    > Wiele sie nie naprzenosisz: max. 50tys. zl
    > Co wiecej, gdybys zamknal ROR, otworzyl na nowo i wlewal pensje, moglbys liczyc na
    3% na RORze do bodajze 5tys. zl

    Nie każdy ma miliony do logowania. Ziarnko do ziarnka................

  • 6. Data: 2015-02-02 15:36:44
    Od: azot <z...@g...pl>

    W dniu 2015-02-02 o 15:35, azot pisze:

    > Nie każdy ma miliony do logowania. Ziarnko do ziarnka................

    Sorry :) Do lokowania.

  • 7. Data: 2015-02-02 19:05:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-02-02 o 15:36, azot pisze:

    > Sorry :) Do lokowania.

    50kzł to nie jest jakaś wielka kwota, ale gdzie te miliony?
    z taką kasą to chyba tylko do Nobla lub Lion'sa? ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS