  • 1. Data: 2008-03-04 16:47:18
    Temat: "profesjonalizm" konsultantów polbanku
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    zapytałem konsultanta
    czy ktoś może mi bezpłatnie wpłacić kasę na konto siedzibie banku
    poszedł gdzieś się spytać po ok. 30 sekundach stwierdził że może ale tylko
    w określonych placówkach

    czy mogę jakoś to sprawdzić na stronie internetowej, odpowiedeź negatywana

    czy może mi przesłać na maile, niestety nie mógł... bardzo pomocny

  • 2. Data: 2008-03-04 18:30:38
    Temat: Re: "profesjonalizm" konsultantów polbanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "zlotowinfo" fqjuen$4fl$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > czy mogę jakoś to sprawdzić na stronie internetowej, odpowiedeź negatywana

    > czy może mi przesłać na maile, niestety nie mógł... bardzo pomocny

    Nie zadawaj podchwytliwych pytań. Z zasady tam wszystko jest za darmo poza kredytami.

    W ogóle -- nie rozpuszczajcie banków i bankierów, bo za jakiś czas znowu za wszystko
    zechcą brać pieniądze!!!
    Zatrudnią ex-pertów ;) od wyliczania, kto może za ile wpłacać i zapłacą tym ex-pertom
    z pobranych prowizji,
    które pobiorą za te wpłaty. A ex-perci podzielą świat wpłacaczy na różne kategorie i
    będą drukowali książki
    prowizji i opłat. ;) Żona będzie płaciła 0.1% nie mniej niż 1 zł., mąż tak samo, ale
    już dziecko czy ,,rodzic'' 0.2%,
    a tak zwany obcy aż 0.3%,nie mniej niż 3 złote... Powstaną trudne do wyjaśnienia
    sytuacje itd...

    --