    From: " tegesik" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: problem z ustanowieniem hipoteki- c.d.
    Date: Mon, 28 Feb 2005 08:20:47 +0000 (UTC)

    witam
    może niektórzy z was pamiętaja mój grudniowy post dotyczacy złożenia przez
    mBank prawidłowych pełnomocnictw do wniosku o założenie księgi wieczystej.

    http://groups.google.pl/groups?
    q=problem+z+ustanowieniem+hipoteki&hl=pl&lr=&group=p
    l.biznes.banki&selm=cqe1h
    q%24csc%241%40inews.gazeta.pl&rnum=1

    otóż sprawa ma swój ciąg dalszy:
    bank (mBank) złozył poprawione pełnomocnictwa ale osób innych niż te które
    ze strony banku podpisały umowę (podobno tak moze być gdyż razem z tymi
    pełnomocnictwami bank złozył równiez poprawione oswiadczenie banku podpisane
    właśnie przez te osoby) ale według sądu w Koninie te pełnomocnictwa są nadal
    źle zapisane i z informacji uzskanych w sądzie wynika że sąd juz zdecydował
    o zwrocie wniosku bez ustanowienia hipoteki. problem cały tkwi w tym że my
    jako strona umowy mamy pokrywać koszt uezpieczenia kredytu do czasu
    ustanowienia hipoteki a także pokryc koszty zwiazane z samym wpisem do
    hpoteki.
    ja juz pisałem do banku że nie zgadzam się na ponoszenie dodatkowych kosztów
    gdyż to nie z mojej winy może być odrtzucony wniosek.
    pytanie: do kogo mogę się poskarżyć na praktyki banku, gdyz dla mnie to
    wyglada na próbę wyłudzenia dodatkowych pieniedzy.(bo zgodnie z umową
    kredytową mam ponosić koszty uezpieczenia do czasu ustanowienia wpisu do
    hipoteki ale czy mam je ponosic w każdej sytuacji nawet gdy bank zawala
    sprawę ?) czy istnieje jakis rzecznik do którego można skąłdać reklamacje?