  • 1. Data: 2004-01-14 16:11:38
    Temat: pozno ale jest - bylo "moja karta ma dwa PINy?" ( w Euronecie juz nie zmienisz PIN-u)
    Od: <j...@p...onet.pl>

    witam
    niedawno pisalem o grudniowych zmnaganiach ze zmiana PIN do VE-Inteligo w
    Euronecie - PKO czytalo tylko "stary" PIN a Euronet potwierdzal zmiane PINu
    na "nowy" i czytal "nowy" PIN
    dzis nadeszla odpowiedz - ponizej.
    ciekawostka jest zablokowanie uslugi zmiany PIN w Euronecie - przeze mnie
    ;)))

    "/podziekowania - ciach/ Pragniemy poinformować Pana,że za kłopoty opisane
    przez Pana odpowiada Euronet Worldwide. Po zgłoszeniu problemu, Inteligo
    zleciło przeprowadzenie gruntownych testów usługi zmiany PIN-u kart
    Inteligo. Zlecone testy ujawniły, że mogą pojawiać się problemy z prawidłową
    realizacją usługi zmiany PIN-u karty płatniczej za pośrednictwem bankomatów
    Euronet. Pomimo wyświetlanej informacji przez bankomat Euronetu o pomyślnej
    zmianie PIN-u, faktycznie PIN karty pozostawał niezmieniony. Pragniemy
    poinformować Pana, że funkcja zmiany PIN-u działa poprawnie poprzez
    internet, po zalogowaniu się do Inteligo. Jeżeli nadal pragnie Pan zmienić
    PIN karty płatniczej - polecamy ten kanał. /tu przeprosiny - ciach/
    Otrzymaliśmy informację, że Euronet Worldwide pracuje nad rozwiązaniem tego
    problemu w jak najszybszym terminie, niemniej do tego czasu, usługa zmiany
    PINu w bankomatach, została zdeaktywowana."

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2004-01-14 16:25:01
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > problemu w jak najszybszym terminie, niemniej do tego czasu, usługa zmiany
    > PINu w bankomatach, została zdeaktywowana."

    Pytanie dnia brzmi: jakie inne banki pozwalają na zmianę pinu w euronecie?

  • 3. Data: 2004-01-14 16:43:42
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87smii5wgy.fsf@cauchy.softax.local...

    > Pytanie dnia brzmi: jakie inne banki pozwalają na zmianę pinu w euronecie?

    Millennium.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl