  • 1. Data: 2003-09-30 09:40:43
    Temat: karty na Słowacji
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    Witam,

    Wybieram się w Bieszczady i korzystając z okazji wpadnę przez
    Barwinek na Słowację. Chciałbym tylko zatankować samochód (PS Był ktoś może
    ostatnio i wie czy benzyna jest rzeczywiście tańsza niż u nas?) i kupić
    jakieś pamiątki ;) Czy można na taki wyjazd jechać bez wizyty w kantorze,
    tylko z VC multi + VE inteligo. Jak wygląda tam akceptacja kart i czy są ew.
    problemy z autoryzacją?

    --
    paulos23

  • 2. Data: 2003-09-30 10:08:21
    Temat: Re: karty na Słowacji
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    może
    > ostatnio i wie czy benzyna jest rzeczywiście tańsza niż u nas?)

    Benzyna kosztuje tyle samo lub wiecej niz u nas. Przy aktualnym kursie SKK
    do PLN ( araczej PLN do wszystkich walut) raczej troche drozej.

> [...]
    > tylko z VC multi + VE inteligo. Jak wygląda tam akceptacja kart i czy są

    Akceptacja kart wyglada tak jak u nas.
    Zaplac za zakupy w Dukli karta to mniej wiecej bedziesz wiedzial...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-09-30 10:45:34
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > tylko z VC multi + VE inteligo. Jak wygląda tam akceptacja kart i czy są

    wrocilem w niedziele
    pb95 - 33 korony przy kursie 0.11 daje 3,63 - mi sie nie oplacalo tankowac

    olej - 30 koron

  • 4. Data: 2003-09-30 17:10:10
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    paulos23 <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl> wrote:
    > Barwinek na Słowację. Chciałbym tylko zatankować samochód (PS Był ktoś może
    > ostatnio i wie czy benzyna jest rzeczywiście tańsza niż u nas?) i kupić

    Nie jest.

    > jakieś pamiątki ;) Czy można na taki wyjazd jechać bez wizyty w kantorze,
    > tylko z VC multi + VE inteligo. Jak wygląda tam akceptacja kart i czy są ew.
    > problemy z autoryzacją?

    Nie ma.

    --