  • 1. Data: 2003-02-07 16:58:53
    Temat: porównanie lukasa
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Oto cytat z porównania inteligo z lukasem - porównanie do zamówienia ze
    stron lukasa...

    "Karta platnicza w Inteligo kosztuje 99 groszy miesiecznie (blisko 12 zl
    rocznie), chyba ze masz co miesiac wiecej niz 50.000 zl na koncie. W LUKAS
    Banku koszt Visy Electron nie zalezy od salda. Masz ja po prostu zawsze za
    darmo."

    Jest to przecież ewidentne kłamstwo. Jeśli pobiorą mi prowizję za wznowienie
    karty VE w lukasie nie omieszkam zgłosić reklamacji, a co! Nie cierpię
    takiego robienia z ludzi idiotów... _ZAWSZE_ bezpłatna, no co za...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-02-07 19:56:55
    Temat: Re: porównanie lukasa
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
> [...]

    [...]

    To prawda - te porównania są żenujące i chyba nie do końca uczciwe.
    Mnie rozbawiła inna rzecz - jak mało banków jest na liście do porównania
    :) Czyżby Lukas obawiał się, że nie wygra np. z BGŻ? LOL

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl