  • 1. Data: 2005-01-09 22:00:24
    Temat: mbank, przelew na wosp i oplata za przelew
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    Witam,

    Widze ze mbank kasuje kaske za przelew do wosp - nigdzie nie pisze ze
    przekaze toto pozniej fundacji - a przynajmniej ja nie widze

    Wyslalem do mbanku pisemko z moimi uwagami nt temat z propozycja ze
    zawsze po czasie mozna te oplaty przekazac (znaczy sie oplaty za
    przelewy do wosp).

    moze jesli mbankowcy sie zgadzaja ze mna to tez napisza od siebie?
    zawsze mbank moze jutro oglosic ze oplaty przekaze wospowi ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2005-01-09 22:27:38
    Temat: Re: mbank, przelew na wosp i oplata za przelew
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    "MadziaMa" <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > moze jesli mbankowcy sie zgadzaja ze mna to tez napisza od siebie?
    > zawsze mbank moze jutro oglosic ze oplaty przekaze wospowi ;-)

    Tego to pewnie nie zrobia bo to pewnie zaksiegowane or samthing, ale
    faktycznie od nowego tygodnia mogliby odpuscic pobieranie oplat za przelew,
    ja jestem jeszcze przed operacja :)

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 3. Data: 2005-01-09 23:02:10
    Temat: Re: Bank, przelew na WOSP i oplata za przelew
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Widze ze mbank kasuje kaske za przelew do wosp - nigdzie nie pisze ze
    > przekaze toto pozniej fundacji - a przynajmniej ja nie widze ...

    A który bank tak robi?
    /z tych co pobierają opłaty za przelewy przez internet/

  • 4. Data: 2005-01-09 23:11:47
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Sun, 9 Jan 2005 23:27:38 +0100, "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>
    wrote:

    >Tego to pewnie nie zrobia bo to pewnie zaksiegowane or samthing, ale
    >faktycznie od nowego tygodnia mogliby odpuscic pobieranie oplat za przelew,
    >ja jestem jeszcze przed operacja :)

    wiesz, banknoty nie maja na sobie napisane, za co sa zaplata ;-)
    a ksiegowosci nie tezba burzyc.

    wystarczy jednym "selectem" wyjac z bazy, jaka kwota jest za przelewy
    w danym dniu i taka kwote wziasc z budzetu chociazby marketingu i
    przelac do wosp jako swoja (mbanku) darowizna - w koncu nie bedzie to
    duza kwota i znajac budzety marketingowe to nawet tego nie odczuja ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 5. Data: 2005-01-09 23:14:38
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On 10 Jan 2005 00:02:10 +0100, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A który bank tak robi?
    >/z tych co pobierają opłaty za przelewy przez internet/

    a to nie mozna byc prekursorem?
    wszystko trzeba po innych kopiowac?

    jesli dojdzie do mbanku informacja od 1 klienta sugerujacego to moga
    to swobodnie olac.
    ale jak podobna sugestia dojdzie od 100 klientow to dzial PR
    zastanowic sie, czy nie przychylic sie do opinii klientow (oczywiscie
    odpowiednio to wykorzystujac marketingowo, o co ciezko miec zal ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2005-01-09 23:27:31
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:

    > A który bank tak robi?
    > /z tych co pobierają opłaty za przelewy przez internet/

    Przelewy na rzecz Polskiego Czerwonego Krzyża bez opłat!
    Opłaty za przelewy realizowane przez multilinię lub w CUF będą anulowane.
    http://www.multibank.pl/moj/logout.jhtml

  • 7. Data: 2005-01-09 23:42:09
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Mon, 10 Jan 2005 00:27:31 +0100, "mm" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >Przelewy na rzecz Polskiego Czerwonego Krzyża bez opłat!
    >Opłaty za przelewy realizowane przez multilinię lub w CUF będą anulowane.
    >http://www.multibank.pl/moj/logout.jhtml

    Jak dla mnie to bank moze sobie pobierac prowizje za przelew, w koncu
    szkoda modyfikowac system, jesli to jest utrudnienie ;-)
    ale wolalbym miec swiadomosc ze nawet te/takie pieniadze poszly na
    wosp a bank na tym nie zarobil - jak nie bede mial tej swiadomosci to
    dzial PR moze wydac znacznie wiecej niz te 0,5 pln na poprawienie
    swojego wizerunku w moich oczach - a w koncu jestem klientem i to ja
    glosuje portfelem ;-).

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2005-01-10 07:31:57
    Od: "Alojzy Gabka" <a...@i...pl>

    Przez caly rok rózne organizacje na cos zbieraja.
    Dlaczego faworyzowac wosp podczas gdy 99% innych organizacji nie ma takich
    przywilejów?

    Ale to tylko moje prywatne zdanie.

    AG

  • 9. Data: 2005-01-10 07:47:13
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 08:31:57 +0100, Alojzy Gabka napisał(a):

    > Przez caly rok rózne organizacje na cos zbieraja.
    > Dlaczego faworyzowac wosp podczas gdy 99% innych organizacji nie ma takich
    > przywilejów?
    Bo to taka nowa propaganda.

    Wczoraj mi sie "pstrykło" na relację z wrocławskiego rynku. Popłynęła
    relacja niczym z pochodów pierwszomajowych... Ble......

    --
    Siema!
    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..."
    W. Łysiak

  • 10. Data: 2005-01-10 08:34:45
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 10 Jan 2005 00:42:09 +0100, MadziaMa
    <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> wrote:

    >Jak dla mnie to bank moze sobie pobierac prowizje za przelew, w koncu
    >szkoda modyfikowac system, jesli to jest utrudnienie ;-)

    hmmm, może wystarczyło założyć konto dla WOŚP w fundacji, a stamtąd od
    razu przelewać do fundacji?

    --
    Jarek Andrzejewski