  • Data: 2020-08-14 21:13:54
    Temat: płacenie telefonem.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    xiaomi mi5, lineage15, dostęp to roota wyłączony.
    millenium - płantości telefonem z ich aplikacją działały dwa lata bez
    zająknięcia. Alior - telefon ma modyfikowane oprogramowanie - spadaj.
    Więc podłączyłem kartę z aliora do google pay - działa. działało 3
    miesiace. kilka dni temu komunikat - telefon nie spełnia wymagań
    bezpieczeństwa. odinstalowałem, zainstalowałem - spełnia da się płacić.
    dzisiaj w mcdonaldzie: tym razem nie możesz zapłacić telefonem. ale ze
    byłem głodny poszedłem do kfc - płatność zrealizowana bez problemu.
    plastikowej karty nie używam.
    Też macie takie chocki klocki z google pay?

    ToMasz