  • 1. Data: 2004-08-06 09:39:28
    Temat: potrzebuje załatwić kredyt sytuacja troche beznadziejna??
    Od: kesser <k...@g...pl>

    Witam
    Potrzebuje załatwić kredyt na budowe domu. Problem w tym że potencjalny
    klient jest wpisany do bazy Związku Banków Polskich za jakieś stare
    grzechy. Za bardzo nawet nie wiadomo jak temat odkręcić tzn. klient nie
    wie kto i za co go tam wpisał wszystkie zaległości poprostował
    polubownie z bankami. Jaki bank będzie chciał podejść do rozmowy i ew.
    na jakich warunkach.
    Kiedyś slyszałem że GE dawało kredyty przy wyższym udziale własnym i
    wyższej prowizji takim klientom.

  • 2. Data: 2004-08-06 13:24:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 06 Aug 2004 11:39:28 +0200, kesser <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    >wie kto i za co go tam wpisał wszystkie zaległości poprostował
    >polubownie z bankami. Jaki bank będzie chciał podejść do rozmowy i ew.

    Wysłać pismo do ZBP z wnioskiem o udostępnienie danych, sprawdzić co i
    kto powpisywał i pozałatwiać z bankami które go wpisały.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2004-08-06 16:28:43
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2004 15:24:09 +0200,
    osoba podpisana: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>
    napisała:
> [...]

    Czekaj
    1)komu trzba załatwić kredyt ?
    2 kto jest wwpisany do mig-br ?
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.

  • 4. Data: 2004-08-06 20:01:28
    Od: kesser <k...@g...pl>

    > Czekaj
    > 1)komu trzba załatwić kredyt ?
    > 2 kto jest wwpisany do mig-br ?
    > KJ

    Kredyt jest dla osoby która figuruje w rejestrze ZBP moje pytanie jest
    gdzie mogę taki kredyt załatwić w jakim banku. Klient zaproponował mi 1%
    od wartości byleby mu załatwić bo on nie ma czasu chodzić po bankach a
    tam gdzie był wszyscy go odwalali za wpis.

  • 5. Data: 2004-08-07 11:19:58
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "kesser" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > gdzie mogę taki kredyt załatwić w jakim banku. Klient zaproponował mi 1%
    > od wartości byleby mu załatwić bo on nie ma czasu chodzić po bankach a

    A będzie kredyt spłacać????

    Co jakiś czas na grupie pl.biznes są takie ogłoszenia