    From: Kamil Nowak 'Amil' <k...@s...qumak.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: pieniadze dla dziecka - inwestowanie
    Date: Tue, 04 Nov 2003 13:18:17 +0100

    Witam

    Jestem mocno goscinnie na tej liscie :) Mam taki 'problem':
    Moja corka ma niecale 3 lata, a jachcialbym na jej 'konto' wplacac co
    miesiac okolo 400 pln.
    Zalozenia sa takie, zeby 'cos' z tego miala po wejsciu w pelnoletniosc,
    ale zalezy mi na paru rzeczach:

    - zeby bylo to faktycznie na jej konto, tzn zeby w razie czego (odpukac)
    miala bezproblemowy dostep do tych pieniedzy

    - zebym mogl miec jakotaki wglad z stan tych pieniedzy (tzn. w trakcie
    ich gromadzenia, nie pozniej:)

    - zeby byla jakas mozliwosc wyplacenia tych pieniedzy przed terminem

    Macie jakies pomysly? Oczywiscie, zeby na tym nie tracic, co wiecej,
    zeby nawet odestki byly jakies sensowne :)

    z gory dziekuje i pozdrawiam

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    Krakuf