  • 1. Data: 2014-03-07 04:37:30
    Temat: pełnomocnictwo na maksa w Mille
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    Jestem pełnomocnikiem w Dobrym Koncie w Mille. Idę i mówię, że chcę,
    jako pełnomocnik, zamknąć limit w tymże koncie. Odpowiada mi białko,
    że jako pełnomocnik nie mogę. Wyciągam regulamin, w którym wylicza się
    cztery czynności, których pełnomocnik nie może. Zamykania limitu nie
    ma wśród tych czynności. Pytam na jakiej podstawie zabrania mi białko
    zamknąć limit. Ścięcie białka, 20 minut oczekiwania na odpowiedź, drukuje
    w końcu białko tenże sam regulamin i każe mi czytać, co może pełnomocnik.
    Znajdujemy cztery czynności, których nie może, a zamykania limitu
    dalej tam nie widzę... Postanawiam jednak nie iść do do okulisty...

    Reklamacja, odpowiedź, bełkot w tym samym stylu plus stwierdzenie, że
    umowa limitu ma swój regulamin i tam jest napisane, że zamknąć limit
    może tylko ten kto podpisywał umowę limitu. Ok. Powiedzmy, że się zgadzam,
    choć wewnętrznie czuję inaczej. Kij im w oko.

    Cel: właściciel konta chce cedować na pełnomocnika *_wszystko_*, oprócz
    oczywiście czterech czynności jawnie wymienionych w regulaminie.

    Pytanie: jak to zrobić w Mille?
    --
    TrzyLinie

  • 2. Data: 2014-03-07 15:56:53
    Temat: Re: pełnomocnictwo na maksa w Mille
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-03-07 04:37, TrzyLinie pisze:

    > Pytanie: jak to zrobić w Mille?

    Ja to robię tak, że mam notarialne :), które opisuje, że
    pełnomocnik upoważniony jest do podejmowania czynności w
    imieniu, składania oświadczeń w imieniu etc, w tym również
    czynności i oświadczeń w oparciu o ustawę prawo bankowe, w tym
    zakładanie, zamykanie rachunków, limitów, kredytów etc ...

    Działa, choć chwilę trzeba się namęczyć zazwyczaj w rozmowie z 1
    linią oporu.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-03-07 16:44:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" lfbetq$tss$...@d...me

    > Pytanie: jak to zrobić w Mille?

    Przez net lub infolinię?...

    Ja ten kanał właśnie teraz testuję. ;)
    Mam poligon nieśmiertelny ;) w postaci konta
    internetowego -- wielokrotnie już zamykanego
    różnymi kanałami/metodami. (oczywiście zawsze
    bezskutecznie) Jeśli operacja powiedzie się,
    być może zamknę w ten sposób Dobre ojcu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-03-07 20:33:34
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>