  • 91. Data: 2002-03-23 09:37:25
    Temat: Re: paranoja polskiego prawa
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    <n...@p...onet.pl>

    > jak się umie jeździć to się nie zabije

    Jasne - a Ayrton Senna nie umiał...

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 92. Data: 2002-03-23 10:09:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0738.000076fa.3c9c4af5@newsgate.onet.pl...

    > potrafię ale potem jeszcze filtr antyspamowy ustawiać nie chce mi się, ale
    > przez strone dużo wygodniej

    pojecie wzgledne czy przez strone wygodnie... dobrze skonfigrowany OE jest o
    wiele wygodniejszy niz strona

    --
    JaKi

  • 93. Data: 2002-03-23 10:11:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > za pozatym to nie jest dyskusja co moge mieć, tylko o prawku

    ale zauwaz ze jest to NTG, moze bys skrobnol na pl.soc.prawo?

    --
    JaKi

  • 94. Data: 2002-03-23 10:49:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > ale zauwaz ze jest to NTG,

    sorry

    > moze bys skrobnol na pl.soc.prawo?

    napisałem,

    P.S. trzeba to jakoś rozgłośnić
    P.P.S. pomoc w nagłosnieniu tej sprawy (dla przypomnienia chodzi o zmiane
    wieku minimalnego z 18 na 16 lat) będzie bardzo mile widziana.

  • 95. Data: 2002-03-23 12:04:09
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > P.S. trzeba to jakoś rozgłośnić
    > P.P.S. pomoc w nagłosnieniu tej sprawy (dla przypomnienia chodzi o zmiane
    > wieku minimalnego z 18 na 16 lat) będzie bardzo mile widziana.

    No to wal śmiało!!!
    Jak expert. :-)))
    Nie wahaj się wysłać swojego startowego posta na milion grup dyskusyjnych
    Zapisać cię do subskrypcji jakieś długaśnej listy ????
    Wiem, wiem, ty to sam potrafisz:-(

  • 96. Data: 2002-03-23 13:06:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > nie robie wypadków

    HAHHAHAHAHAHAHA. Ludzie trzymajcie mnie bo jebne!

  • 97. Data: 2002-03-23 13:15:20
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > nie robie wypadków

    Stopień Twojej prawdomówności mnie rozbraja:-)))
    Ja wiem , ze nie robisz!! Bo nie masz prawa jeździć.

    Ja wierzę, że tatuś dałby ci auto!
    Ja mojemu synowi też dałbym auto, ale.....
    I wierz mi, że znajdzie się zawsze powód , żebym mu tego auta nie dał

    A Ty jesteś tak zaślepiony, ze nie przyjmujesz do swej przemądrzałej
    łepetyny prawd oczywistych

    Ale nie chce mi się ciebie wychowywać..........:-((
    Jest z Ciebie zwykły bufon.
    Znasz bardziej wulgarne określenia ??? To uznaj, że ja ci je powiedziałem.

  • 98. Data: 2002-03-23 13:48:17
    Od: "Efenzi" <e...@w...pl>

    > właśnie przez niego próbowałem i coś nie chodzi mi

    Polecam serwer: news.ict.pwr.wroc.pl
    Chodzi szybko i sprawnie, nie wymaga uwierzytelniania.
    Dobrze skonfigurowany OE jest o niebo lepszy niz
    jakiekolwiek bramki www.

    Pozdrawiam,
    Efenzi

  • 99. Data: 2002-03-23 14:32:30
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    n...@p...onet.pl wrote:

    > korzystam z braki www-usenet http://niusy.onet.pl
    > i jest tak ograniczenie 10 wiadomości na 24 godziny, więc mam kilka kont żeby
    > móc wiecej pisać

    Te, mały, ostatnio pisałe(/i)ś(cie), że kont jest kilka bo was jest
    kilka osób w rodzinie. Zdecyduj(cie) się wreszcie. Chyba czas na KF dla
    ciebie.

    pzdr grupę

    Tomek

  • 100. Data: 2002-03-23 16:34:50
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a w...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jasne - a Ayrton Senna nie umiał...

    ROTFL
    Z wypowiedzi niusowca można wnioskować że jednak nasi parlamentarzyści
    mieli głowy na karkach ustalając granicę na 18 lat :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg