  • 1. Data: 2005-04-24 07:17:54
    Temat: paranoja po polsku
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    tak - wiem - teoretycznie nie dotyczy bankowosci, tym niemniej w zwiazku z
    czesta i ostra tu krytyka, warto to przeczytac, bo najwyrazniej zmienil nam
    sie ustroj na palestynski albo i gorzej

    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,2670951.html

    dla modemowcow
    "Za krytykę władz spółdzielni oraz jej radcy prawnego Józef Markiewicz
    został skazany na cztery miesiące aresztu w zawieszeniu. Krakowski sąd
    nakazał mu też przeprosiny, ale on przeprosić nie chce. Pójdzie więc do
    więzienia"

  • 2. Data: 2005-04-24 08:29:05
    Temat: Re: paranoja po polsku
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 24 Apr 2005 09:17:54 +0200, "Krab" <_...@k...pl__> wrote:

> [...]
    >został skazany na cztery miesiące aresztu w zawieszeniu. Krakowski sąd
    >nakazał mu też przeprosiny, ale on przeprosić nie chce. Pójdzie więc do

    bo ja wiem czy paranoja po polsku? Ja bym raczej diagnozował, że
    dotknęła JM.
    Wygląda na to, że facet nie czyta tego, co podpisuje albo po prostu
    czytamy relację jednej strony. Przegrał proces cywilny - mógł iść do
    Strasburga, jeśli uważał, że ma rację, ale nie zarzucać pomówienia i
    fałszerstwa swojemu przeciwnikowi.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2005-04-24 11:16:50
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-24 09:17 :
> [...]
    > został skazany na cztery miesiące aresztu w zawieszeniu. Krakowski sąd
    > nakazał mu też przeprosiny, ale on przeprosić nie chce. Pójdzie więc do

    A skąd wiadomo, że ma rację?
    w.

  • 4. Data: 2005-04-24 15:06:47
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    > "Za krytykę władz spółdzielni oraz jej radcy prawnego Józef Markiewicz
    > został skazany na cztery miesiące aresztu w zawieszeniu. Krakowski sąd

    Odpowiedzialność za słowo mówi Ci to coś?
    Ale w jednym sie zgadzam. Więzienie to nie dobre jest.
    POwinno się go skazać za oszczerstwo na 12300000000 PLN, a w przypadku
    niewypłacalności umożliwic odpracowanie w obozie pracy, a nie dać pożyć
    godnie na nasz koszt.

    bE

  • 5. Data: 2005-04-24 15:11:14
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

> [...]
    >niewypłacalności umożliwic odpracowanie w obozie pracy* (podkreślenie AB), a

    Zaczynam rozumieć to gorące uczucie do niemieckiej solidności, manifestowane
    w postach o VWbanku...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2005-04-24 17:40:41
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Sun, 24 Apr 2005 17:06:47 +0200, bERENICE <b...@h...com>
    wrote:

> [...]
    > POwinno się go skazać za oszczerstwo na 12300000000 PLN, a w przypadku
    > niewypłacalności umożliwic odpracowanie w obozie pracy, a nie dać pożyć

    po co ciagle udowadniasz swoja odmiennosc ?

    --
    Jurek

  • 7. Data: 2005-04-24 17:55:18
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jurgen napisał:

    > po co ciagle udowadniasz swoja odmiennosc ?

    raczej głupotę ;-)

  • 8. Data: 2005-04-24 18:18:29
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *Krystek* napisał:

    > raczej głupotę ;-)

    Ciekawe tylko, czy On w ogóle to rozumie ;-)

    Gree

  • 9. Data: 2005-04-24 18:30:51
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A skąd wiadomo, że ma rację?

    wiesz - nie znam sprawy! wiem tyle co napisano w wyborczej na www - moze i
    klient nie ma racji - ALE jako klient, ma wg mnie - prawo nie miec racji !
    z notatki prasowej - nie wynika, że siał oszczerstwami na lewo i prawo
    (zakładając, że nie miał racji) do wszystkich mozliwych instytucji - lecz
    napisano, że pismo złozono do firmy do ktorej mial pretensje ! i za to
    wlsnie pismo - zostal skazany na wiezienie
    Jest bardzo "cienka" granica w ocenie i rozróżnieniu pomówienia od słusznej
    skargi, wystarczy poczytać wątki o bankomatach nie wydających pieniędzy !
    :-))))
    biorąc sprawę za analogię - może się okazać, że składając w uniesieniu pismo
    z reklamacją - uzyje sie słowa złodziej ! (wg mnie nic nienormalnego i w
    pełni usprawiedliwionego w sytuacji osoby pokrzywdzonej) - to ja nie widze
    podstaw by sprawe kierowac do sadu, ale okazuje sie, ze w krakowie jest
    jeden sedzia (a moze nie jeden) ktory za takie pismo skazuje na wiezienie !
    dla mnie ten wyrok to prawie to samo - co ukamieniowanie pewnej mężatki za
    zdradę w afganistanie kilka dni temu, ale oczywiście każdy ma prawo do
    swojego zdania :-))