  • 1. Data: 2004-04-29 16:17:36
    Temat: Dobry kwartal KB!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dobry kwartał Kredyt Banku!
    Kredyt Bank pierwszy kwartał zakończył zyskiem netto na poziomie 20 mln zł.
    Bank zaczyna odbudowywać swoją pozycję dzięki konsekwentnemu procesowi
    restrukturyzacji i racjonalizacji kosztów. Podjęte działania wskazują, że
    efektywność Kredyt Banku nadal będzie rosła.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5071

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-29 16:40:51
    Temat: Re: Dobry kwartal KB!
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 29 Apr 2004 18:17:36 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >restrukturyzacji i racjonalizacji kosztów. Podjęte działania wskazują, że
    >efektywność Kredyt Banku nadal będzie rosła.

    To tak na prawdę czy kreatywna księgowość ? ;))

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 3. Data: 2004-04-29 16:44:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > restrukturyzacji i racjonalizacji kosztów. Podjęte działania wskazują, że
    > efektywność Kredyt Banku nadal będzie rosła.

    A niech to, nie padl. Co za pech. Pewnie dlatego, ze polowa klientow
    zwiala i mogli zwolnic polowe personelu.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-04-29 16:56:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    > To tak na prawdę czy kreatywna księgowość ? ;))

    Teraz juz tylko mogli zarabiac ;) Wszystko co zle i podejrzane poszlo w "zle
    kredyty".
    Teraz jak jeszcze podwyzszyli oplaty, to bedzie jeszcze lepiej ;)
    No ale i tak z tymi wynikami inwestycja zwroci sie za paaaarenascie lat,
    hehehe

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-04-29 19:17:47
    Od: "Szemek" <s...@p...SPAMU.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c6r9t8$sqr$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Bank zaczyna odbudowywać swoją pozycję dzięki konsekwentnemu procesowi
    > restrukturyzacji i racjonalizacji kosztów.
    [...]

    Racjonalizowali - ale TOiP :) i to zbyt często otatnio. Chwilowo
    podziękowałem, ale może jeszcze kiedyś do KB wrócę...
    Może jak przestaną równać opłaty w górę do Pekao i popracują trochę nad
    internetowym kanałem dostępu (przytykanie się serwisu i brak silnego
    uwierzytelniania). A może zamiast KB SA to będzie już KBC SE ? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Szemek

  • 6. Data: 2004-04-29 21:55:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał Macierzyński napisał:

    > Dobry kwartał Kredyt Banku!
    [ciach]

    Kurczę, co nie przejrzę grupę _pl.biznes.banki_ a tam same dobre
    wiadomości na temat kondycji banków by Amra. Teraz działy PR banków
    powinny się zabijać o Ciebie, byś podawał jeszcze lepsze informacje na
    temat "wybranych" ;-)

    K.

  • 7. Data: 2004-04-30 09:40:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > wiadomości na temat kondycji banków by Amra. Teraz działy PR banków
    > powinny się zabijać o Ciebie, byś podawał jeszcze lepsze informacje na
    > temat "wybranych" ;-)

    hehehehe - jestem otwarty na propozycje ;)
    (czemu wiem, ze nic z tego nie bedzie? :) Jak robilem dla InternetPR who is
    who w bankowosci to mnie tak rowno zlali, ze... ;)

    P.S. A jak ktos ma GG - 18280 to moje :)

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-04-30 19:00:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > P.S. A jak ktos ma GG - 18280 to moje :)

    A co, ukradli? ;-)

    K.

  • 9. Data: 2004-05-01 07:36:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > A co, ukradli? ;-)

    Nie, ale moze jak jaki znajomy z p.b.b. chcialby pogadac... ;)
    http://www.PRnews.pl