  • 1. Data: 2002-05-20 21:05:22
    Temat: [offtopic] IDEA
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    Witam

    Mam pytanko do Was drodzy rodacy ;-)

    Czy Idea GSM tez was tak drazni czy tylko ja mam takiego farta?

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 2. Data: 2002-05-20 21:07:41
    Temat: Re: [offtopic] IDEA
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 20 May 2002 23:05:22 +0200, "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>
    wrote:

    >Witam
    >
    >Mam pytanko do Was drodzy rodacy ;-)
    >
    >Czy Idea GSM tez was tak drazni czy tylko ja mam takiego farta?

    Idea draznila nas kilka lat temu, wiec zmienilismy ja na Plusa.
    A w ogole to idz sobie z tym pytaniem na pl.misc.telefonia.gsm.

    PGR

  • 3. Data: 2002-05-20 21:28:46
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Travis wrote:

    > Czy Idea GSM tez was tak drazni czy tylko ja mam takiego farta?

    spamerzy nawet bardziej

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 4. Data: 2002-05-20 21:37:27
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > spamerzy nawet bardziej

    Nie jestem spamerem! Chyba nie mieliscie sie okazji przekonac co to znaczy
    spam.
    Chcialem po prostu pozanc wasze opinie nic wiecej ! A od spamerow mnie
    teraz wyzywaja !
    Jak by ktos nie zauwazyl na poczatku tematu jest offtopic ! Troche
    tolerancji !

    Pzd Travis

  • 5. Data: 2002-05-20 21:37:54
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Travis wrote:

> [...]
    > teraz wyzywaja !
    > Jak by ktos nie zauwazyl na poczatku tematu jest offtopic ! Troche

    chyba uwazasz sie za spamera :)))

  • 6. Data: 2002-05-20 21:49:53
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > chyba uwazasz sie za spamera :)))
    > bo ja nie napisalem ze Ty nim jestes :)

    Po przeczytaniu Twojego posta odnioslem takie wrazenie jak bys mnie nazwal
    spamerem.

    Pzd Travis

  • 7. Data: 2002-05-21 06:12:05
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Idea draznila nas kilka lat temu, wiec zmienilismy ja na Plusa.
    > A w ogole to idz sobie z tym pytaniem na pl.misc.telefonia.gsm.
    >
    > PGR

    I co maili na SMS nikt Ci nie przesyła. W tym zakresie oferta Plusa jest nie do
    pobicia.

    TM

  • 8. Data: 2002-05-21 06:42:42
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Mam pytanko do Was drodzy rodacy ;-)
    >
    > Czy Idea GSM tez was tak drazni czy tylko ja mam takiego farta?

    Jak drazni to zmien opa. Nie ma obowiazku.