  • 1. Data: 2005-10-10 09:08:33
    Temat: odliczanie finalowe - LUKAS zdazy czy nie
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    https://e-bank.lukas.com.pl/index2.html

    ostatnia z godzin przedpołudniowych rozpoczęta ;)

    o 12:00 wchodzimy, czy będziemy czekać dalej?

    janke

  • 2. Data: 2005-10-10 09:11:52
    Temat: Re: odliczanie finalowe - LUKAS zdazy czy nie
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > https://e-bank.lukas.com.pl/index2.html
    >
    > ostatnia z godzin przedpołudniowych rozpoczęta ;)
    >
    > o 12:00 wchodzimy, czy będziemy czekać dalej?

    zmiana komunikatu:

    było dotąd o wdrażaniu

    teraz jest "Strona o podanym adresie nie istnieje, więc nie może być
    wyświetlona"

    idzie na lepsze, czy na gorsze? ;)

    janke

  • 3. Data: 2005-10-10 09:17:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > idzie na lepsze, czy na gorsze? ;)

    W jakiim ty swiecie zyjesz? :) jak im sie uda, to sam im szamapana podesle
    ;)

  • 4. Data: 2005-10-10 09:19:34
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@W...gazeta.pl>

    Godzina 11:19. Jest już okienko logowania ale potem już :

    "Błąd działania systemu. W tej chwili niemożliwe jest kontynuowanie pracy.
    (EMCI:40001)"

    C. Sawicki

  • 5. Data: 2005-10-10 09:24:57
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@W...gazeta.pl>

    janke <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > https://e-bank.lukas.com.pl/index2.html
    > ostatnia z godzin przedpołudniowych rozpoczęta ;)
    > o 12:00 wchodzimy, czy będziemy czekać dalej?

    U mnie już działa.

  • 6. Data: 2005-10-10 09:25:05
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

  • 7. Data: 2005-10-10 09:28:18
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    PB <e...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > U mnie już działa.

    Długo nie podziałałem.

    "Drogi Kliencie, zostałeś przeniesiony na ekran logowania ze względów
    bezpieczeństwa, ponieważ serwis WWW nie pozwala na używanie przycisków Wstecz/
    Odśwież. Jeśli jednak wprowadzisz poprawny identyfikator i hasło, strona do
    której chciałeś wrócić lub którą chciałeś odświeżyć zostanie wyświetlona".

    Ciekawe, jakież to jeszcze czekają "niespodzianki"?

  • 8. Data: 2005-10-10 09:29:15
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Mon, 10 Oct 2005 11:17:01 +0200, osobnik Michał 'Amra' Macierzyński
    naskrobał co następuje:

    > W jakiim ty swiecie zyjesz? :) jak im sie uda, to sam im szamapana podesle
    > ;)

    to nieś - bo działa...

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 9. Data: 2005-10-10 09:50:35
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@W...gazeta.pl>

    > Ciekawe, jakież to jeszcze czekają "niespodzianki"?

    U mnie na razie "niespodzianki" zamiast działania. Wyskakują różne błędy:

    - RSA: Błąd resetu tokena (zdalnie zresetowali mi token ;-))) ?
    - Błedny identyfikator lub hasło (chyba nie muszę pisać że jest poprawne)

    C. Sawicki

    PS. Czy osoby które piszą że "im działa" używają tokena do identyfikacji?

  • 10. Data: 2005-10-10 09:53:08
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | https://e-bank.lukas.com.pl/index2.html
    |
    | ostatnia z godzin przedpołudniowych rozpoczęta ;)
    |
    | o 12:00 wchodzimy, czy będziemy czekać dalej?

    Błąd działania aplikacji.
    Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest
    niedostępny.

    --
    Jaca