  • 1. Data: 2005-10-10 09:44:34
    Temat: Czek - Toronto Dominion Bank
    Od: piotrek_priv <p...@o...pl>

    Mam wystawiony na moje nazwisko czek Toronto Dominion Banku... Gdzie go
    mogę zrealizować w naszej ojczyźnie??? Konto mam w mBanku i ten nie jest
    w stanie mi pomóc. Pytałem w PKOSA - mogą zrealizować ale trzeba mieć u
    nich konto - oczywiście nie mam, a dla 1 czeku zakładać konto to chyba
    przesada (kwota niewielka ;-)). Czy ktoś może mi coś doradzić???
    pzdr,

  • 2. Data: 2005-10-10 10:05:12
    Temat: Re: Czek - Toronto Dominion Bank
    Od: Miernik <m...@f...org>

    piotrek_priv <p...@o...pl> wrote:
    > Mam wystawiony na moje nazwisko czek Toronto Dominion Banku... Gdzie go
    > mogę zrealizować w naszej ojczyźnie???

    Bez konta to tylko BPH.

  • 3. Data: 2005-10-10 11:54:31
    Od: piotrek_priv <p...@o...pl>

    Miernik napisał(a):

    > Bez konta to tylko BPH.

    Dziękuję - sprawdzę - poinformuję...

  • 4. Data: 2005-10-24 11:44:04
    Od: piotrek_priv <p...@o...pl>

    piotrek_priv napisał(a):

    > Dziękuję - sprawdzę - poinformuję...
    Sprawdziłem - trzeba mieć konto i wtedy mogą przyjąć taki czek do inkasa...

    Chyba założę konto w PKO SA dla tej jednej transakcji. Czy PKOSA ma
    jakieś darmowe konta, powtarzam chodzi tylko o realizację 1 czeku... ;-)
    pzdr,

  • 5. Data: 2005-10-24 12:59:11
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Chyba założę konto w PKO SA dla tej jednej transakcji. Czy PKOSA ma
    > jakieś darmowe konta, powtarzam chodzi tylko o realizację 1 czeku... ;-)

    Ja czek, tez z Toronto, realizowalem w WBK, inkasa, bez zakladania konta,
    wyplata gotowki w kasie, czas ok. 3 tygodnie.

    Pozdrawiam

    Konrad

  • 6. Data: 2005-10-24 14:01:42
    Od: piotrek_priv <p...@o...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    >

    > Ja czek, tez z Toronto, realizowalem w WBK, inkasa, bez zakladania konta,
    > wyplata gotowki w kasie, czas ok. 3 tygodnie.

    a jakie były koszty???

  • 7. Data: 2005-10-24 14:30:38
    Od: k...@p...onet.pl

    > a jakie były koszty???

    Juz teraz dokladnie nie pamietam, ale mniejsze niz Pekao i PKO BP, bo tam
    sprawdzalem, no i zdecydowanie szybciej, bo w Pekao cos wspominali o 3
    miesiacach.
    Wyplate dostalem w zlotowkach po kursie kupna, a wiadomo, ze kursy bankowe nie
    sa korzystne, ale lepszy rydz niz nic :-)

  • 8. Data: 2005-10-24 16:48:58
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "piotrek_priv" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a jakie były koszty???