  • 1. Data: 2007-11-13 11:01:31
    Temat: odbieranie przelewow zagraicznych - multibank
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Mam dwa konta w multibanku, w euro i pln.
    Otrzymalem dzis przelew zagraniczny (SHA) na konto w euro. Bank nie
    pobral zadnej oplaty od samego przelewu. Po przelaniu na konto zlotwkowe
    okalo sie ze kurs wymiany wynosi okolo 3,5773 co jest sporo ponizej
    kursu nbp (3,6390).

    Czy przelewy przychodzace w euro na konto pln beda przeliczane po kursie
    nbp czy po tym samym kursie skupu ?

    Czy przy przelewie w euro na konto pln bank pobierze dodatkowa oplate ?

    Pozdrawiam
    Piotr Wójcicki

  • 2. Data: 2007-11-13 11:14:05
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Piotr Wojcicki" <drak99@NO_SPAM.gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadnej oplaty od samego przelewu. Po przelaniu na konto zlotwkowe okalo
    > sie ze kurs wymiany wynosi okolo 3,5773 co jest sporo ponizej kursu nbp

    Kurs kupna Multibanku.

    > Czy przelewy przychodzace w euro na konto pln beda przeliczane po kursie
    > nbp czy po tym samym kursie skupu ?

    Po tym samym, dodatkowo to nie ty będziesz decydował, kiedy będzie to
    przeliczenie.

    > Czy przy przelewie w euro na konto pln bank pobierze dodatkowa oplate ?

    Niczego takiego nie stwierdziłem.

    marekz

  • 3. Data: 2007-11-13 11:38:15
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Piotr Wojcicki pisze:

> [...]
    > pobral zadnej oplaty od samego przelewu. Po przelaniu na konto zlotwkowe
    > okalo sie ze kurs wymiany wynosi okolo 3,5773 co jest sporo ponizej

    A konto masz w NBP?

  • 4. Data: 2007-11-13 17:00:17
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Po tym samym, dodatkowo to nie ty będziesz decydował, kiedy będzie to
    > przeliczenie.

    Owszem, będzie.
    Robiłeś kiedyś przelewy między kontem walutowym a złotowym w Multibanku?

  • 5. Data: 2007-11-13 18:43:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Nov 2007 18:00:17 +0100, "Bogdan B." <b...@w...pl>
    wklepał(-a):

    >Owszem, będzie.
    >Robiłeś kiedyś przelewy między kontem walutowym a złotowym w Multibanku?

    Owszem nie będzie. :) Pytający miał zapewne na myśli przelew przychodzący spoza
    banku, wtedy nie ma wpływu na datę przeliczenia.

  • 6. Data: 2007-11-13 21:09:17
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > Owszem nie będzie. :) Pytający miał zapewne na myśli przelew
    > przychodzący spoza banku, wtedy nie ma wpływu na datę przeliczenia.

    Owszem, masz rację :-)
    Zasugerowałem się tym jak ja bym to zrobił: podawałbym do przelewów
    przychodzących rachunek walutowy.