  • 1. Data: 2007-06-26 20:43:52
    Temat: obowiązkowe ubezpieczenie?
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się czu ubezpieczenie na wypadek
    śmierci przy kredycie gotówkowym jest obowiązkowe?
    Czy widnieje może jakiś zapis prawny na ten temat?
    Pewien bank poinformował mnie że "zawsze jest obowiązkowe"
    No i nie wiem czy to "zawsze" to zasada wewnętrzna banku czy biorąc kredyt
    na rok w wieku 21 lat muszę płacić niemałą sumkę za to że może kopnę w ciągu
    tego roku w kalendarz ;)

  • 2. Data: 2007-06-26 20:45:19
    Temat: Re: obowiązkowe ubezpieczenie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Czy widnieje może jakiś zapis prawny na ten temat?
    > Pewien bank poinformował mnie że "zawsze jest obowiązkowe"
    bzdura, nie jest obowiazkowe, a bank niech wskaze podstawe prawna jezeli
    tak twierdzi

    no chyba, ze reguluja to TYLKO wewn. przepisy, w tej sytuacji mozesz isc
    do innego banku

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-26 20:47:36
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Łukasz <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > na rok w wieku 21 lat muszę płacić niemałą sumkę za to że może kopnę w ciągu

    Wewnetrzny regulamin banku.
    Mozesz wybrac inny bank.
    Bank zarabia dzielac sie prowizja za ubezpieczenie z ubezpieczycielem i chwalac
    sie, ze ma "tani kredyt".

  • 4. Data: 2007-06-27 07:31:35
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 26 Jun 2007 20:47:36 +0000 (UTC), "Krzysztofsf "
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Bank zarabia dzielac sie prowizja za ubezpieczenie z ubezpieczycielem i chwalac
    >sie, ze ma "tani kredyt".

    ale te ubezpieczenie chyba jest uwzglednione w RSP?

    pozdarwiam,
    Cyb