  • 1. Data: 2007-06-26 19:28:58
    Temat: Programy do obslugi konta
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Czy mozecie polecic jakis sprawdzony soft do pobierania wyciagow z konta
    PKO i/lub ING? Znalazlem jakis, ale tylko do mBanku. Juz nie mowie, ze
    fajnie by bylo, zeby mial jakies raporty, grupowania wydatkow,
    powiadamianie mailem o przelewie i inne bajery. Niech tylko potrafi sciagac
    historie samodzielnie w tle i ulatwiac wyszukiwanie w gaszczu wplat
    (sprzedaje na Allegro i sa tego dziesiatki, trudno recznie na www to
    robic).

    pozdrawiam,
    Norbert

  • 2. Data: 2007-06-26 21:14:09
    Temat: Re: Programy do obslugi konta
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Norbert napisał(a):

> [...]
    > historie samodzielnie w tle i ulatwiac wyszukiwanie w gaszczu wplat
    > (sprzedaje na Allegro i sa tego dziesiatki, trudno recznie na www to

    Bankonet http://www.bankonet.pl

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2007-07-08 21:46:44
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 26 Jun 2007 23:14:09 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > Bankonet http://www.bankonet.pl

    Czy ten program w dalszym ciągu nie ma możliwości wydrukowania
    potwierdzenia wykonania przelewu?
    Bo choć to brzmi dość nieprawdopodobnie, ale tak mi wychodzi po
    przejrzeniu instrukcji obsługi programu!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2007-07-22 19:59:39
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Chris napisał(a):

    > Czy ten program w dalszym ciągu nie ma możliwości wydrukowania
    > potwierdzenia wykonania przelewu?

    A to przypadkiem nie jest funkcja systemu transakcyjnego banku? :)

    > Bo choć to brzmi dość nieprawdopodobnie, ale tak mi wychodzi po
    > przejrzeniu instrukcji obsługi programu!

    Nie wiem co tu ma być nieprawdopodobnego....

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2007-07-23 19:09:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 22 Jul 2007 21:59:39 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > A to przypadkiem nie jest funkcja systemu transakcyjnego banku? :)

    Wyszukiwanie operacji w historii rachunku też jest funkcją systemu
    transakcyjnego banku, a jakoś nie powstrzymało to autorów programu od
    umieszczenia w nim tej funkcji :)

    > Nie wiem co tu ma być nieprawdopodobnego....

    Gdyż jest to bardzo poważna wada programu i jestem zaskoczony, że wciąż
    jeszcze jej nie usunięto.
    A jeszcze lepszy kwiatek to taki, że każda operacja przy podglądzie ma
    status "niezrealizowany", nawet jeśli to jest przelew przychodzący ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2007-07-23 19:21:27
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Chris napisał(a):

    > Wyszukiwanie operacji w historii rachunku też jest funkcją systemu
    > transakcyjnego banku, a jakoś nie powstrzymało to autorów programu od
    > umieszczenia w nim tej funkcji :)

    Problem w tym, że banki za chiny ludowe nie chcą współpracować w zakresie
    tworzenia oprogramowania do kontroli konta z firmami tworzącymi takie
    programy

    > Gdyż jest to bardzo poważna wada programu i jestem zaskoczony, że wciąż
    > jeszcze jej nie usunięto.

    To nie wada, tylko brak współpracy ze strony banków

    > A jeszcze lepszy kwiatek to taki, że każda operacja przy podglądzie ma
    > status "niezrealizowany", nawet jeśli to jest przelew przychodzący ;)

    Tak widocznie podaje system bankowy :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2007-07-25 20:44:51
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 21:21:27 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > To nie wada, tylko brak współpracy ze strony banków

    Jeśli programowi udaje się ściągać z banku wszystkie dane dotyczące
    wykonanych operacji, to do czego autorom potrzebna współpraca banku dla
    wydrukowania potwierdzenia przelewu?
    Przecież wszystkie dane do wydrukowania takiego potwierdzenia już
    program posiada!
    Wystarczyłoby wydrukować zawartość okna "Podgląd operacji bankowej",
    oczywiście po poprawieniu lub w ostateczności usunięciu tego
    nieszczęsnego statusu operacji.

    > Tak widocznie podaje system bankowy :)

    Nie bardzo chce mi się w to wierzyć, zwłaszcza że w mBanku na stronie
    szczegółów wykonanej operacji w ogóle nie ma takiego rekordu.
    Raczej podejrzewam, że jest to owoc nadmiernej inwencji autorów programu
    Sokaris.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2007-07-25 22:30:30
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Chris napisał(a):

    > Jeśli programowi udaje się ściągać z banku wszystkie dane dotyczące
    > wykonanych operacji, to do czego autorom potrzebna współpraca banku dla
    > wydrukowania potwierdzenia przelewu?

    Mnie nie pytaj. Nie jestem programistą, ale skoro takiej opcji nie ma to
    zapewne nie dlatego, że producentowi programu nie chce się takiej opcji
    wprowadzić....

    > Przecież wszystkie dane do wydrukowania takiego potwierdzenia już
    > program posiada!

    Jeśli piszesz o wydrukowaniu potwierdzenia przelewu z programu to przecież
    jest taka opcja

    Wyciągi/potwierdź przelew

    Potwierdzanie generowane jest przez serwis zewnętrzny

    Jeśli masz na myśli takie_same_potwierdzenie jak w systemie transakcyjnym
    to takiej opcji nie ma żaden program w tym kraju

    > Wystarczyłoby wydrukować zawartość okna "Podgląd operacji bankowej",

    Ty piszesz o czymś zupełnie innym a ja też o czymś innym :)

    > Raczej podejrzewam, że jest to owoc nadmiernej inwencji autorów programu
    > Sokaris.

    To też możliwe, więc klawiatura w dłoń i pisz do nich :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2007-07-26 17:23:58
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 00:30:30 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > Mnie nie pytaj. Nie jestem programistą, ale skoro takiej opcji nie ma to
    > zapewne nie dlatego, że producentowi programu nie chce się takiej opcji
    > wprowadzić....

    Na moje wyczucie, to producent programu chce zmusić jego użytkowników do
    zakupu oprogramowania finansowego tej samej firmy, które zapewne taką
    możliwość posiada. Ale mnie żadne oprogramowanie F-K nie jest potrzebne!

    > Jeśli piszesz o wydrukowaniu potwierdzenia przelewu z programu to przecież
    > jest taka opcja
    >
    > Wyciągi/potwierdź przelew
    >
    > Potwierdzanie generowane jest przez serwis zewnętrzny

    Tam nie ma żadnej opcji drukowania!
    Dostaję mailem link do strony WWW, na której tylko wyświetlają mi się
    dane dotyczące przelewu i nic więcej, żadnej opcji drukowania!

    > To też możliwe, więc klawiatura w dłoń i pisz do nich :)

    Napisałem już ponad 2 tygodnie temu, ale żadnej odpowiedzi nie dostałem.
    A szkoda, bo program jest fajny.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof