  • 1. Data: 2003-08-08 21:53:36
    Temat: Poziom obsługi w Multibanku...?
    Od: "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com>

    Witam,

    mam pytanie do osób, którym zdarzyło się mieć konto zarówno
    w mBanku, jak i w Multibanku - jak prezentuje się poziom
    obsługi (doradcy, Multilinia) tego drugiego w porównaniu do
    mBanku? Szczególnie zależy mi na informacjach o Aquariusie.

    Ostatnio dwukrotnie zawiodłem się na mBanku (okazało się, że
    jak się wszystkiego nie dopilnuje samemu, to porządnych
    informacji i wykonania zlecenia się nie doczeka), więc
    myślę o przenosinach do Multibanku. Mają jak dla mnie
    ciekawą ofertę, więc teraz pora poznać opinie o ich
    fachowości...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo 'Prez' [nafazie.com]

  • 2. Data: 2003-08-09 17:12:02
    Temat: Re: Poziom obsługi w Multibanku...?
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    Przemo 'Prez' [nf.c] <p...@W...com> napisał(a):

    Trudno generalizować, ponieważ w jednej placówce trafisz na
    amatora drugi raz w Multilinii na profesjonalistę.

    Nie spodziewaj sie dużej różnicy.To ten sam bank, to samo call center.
    Więc te same metody szkoleń...itp.
    Ja się rozczarowałem na samym początku tuż po otwarciu.
    Np. obsługa we Wrocławiu zmienia się szybciej niż w hipermarketach,
    ciągle jak jestem(co 2-3 miesiące to widzę nowe twarze), może z 2-3
    osoby są od początku.
    Pracownicy do obsługi tuż przy wejściu(podstawowe operacje) to moim
    zdaniem pomyłka.Proponowali mi KK jak jej jeszcze nie mieli w ofercie,
    ostanio Pani musiała iść się zapytać ile kosztuje wydruk potwierdzenia,
    zadaj bardziej skomplikowane pytanie o np.serwis transakcyjny to zazwyczaj
    nic nie wiedzą.
    Trochę lepiej w boksach u doradców kredytowych, ale też nie porażają
    wiedzą.Oddział we Wrocku zdobył nagrodę na najlepszy oddział bankowy w
    Polsce(gazeta Bank)dla mnie to jakaś pomyłka.
    Nie wiem jak z Aquariusem, może trochę lepiej, ale przecież to ta sama
    obsługa. Jest może lepiej niż w PKO BP, ale nie spodziewaj się
    za wiele.
    To co jest niesamowitym plusem i trzyma mnie tam to serwis transakcyjny i
    naprawdę dobra oferta produktowa z rozsądnymi opłatami.

    pozdr.

  • 3. Data: 2003-08-10 07:10:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Don <d...@g...pl> wrote:

    > Nie wiem jak z Aquariusem, może trochę lepiej, ale przecież to ta sama
    > obsługa. Jest może lepiej niż w PKO BP, ale nie spodziewaj się

    Nie ta sama.

    Ja nie narzekam na oddział w W-wie na Królewskiej.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-08-10 15:52:59
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

> [...]
    > we Wrocławiu zmienia się szybciej niż w hipermarketach,
    > ciągle jak jestem(co 2-3 miesiące to widzę nowe twarze), może

    Akurat podales kiespki przykład bo we Wrocku rotacja była niewielka,
    a nowe twarze wynikaja z tego ze rozdzial się rozbudowal i zwiekszyl
    zatrudnienie

    > Trochę
    > lepiej w boksach u doradców kredytowych, ale też nie porażają
    > wiedzą.Oddział we Wrocku zdobył nagrodę na najlepszy oddział
    > bankowy w

    W tym rankingu oceniano wyniki finansowe oddzialow.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2003-08-11 06:44:52
    Od: bab <b...@w...pl>

    Don wrote:
    > Nie spodziewaj sie dużej różnicy.To ten sam bank, to samo call center.
    > Więc te same metody szkoleń...itp.

    Jesli chodzi o W-we przy Krolewskiej, opiekunowi Aquariusa, pani
    Agnieszce M. nie mozna nic zarzucic!!! Roznica jest taka, ze jak
    w mBanku nie mozesz czegos zalatwic to wisisz na telefonie, w Multi
    zwracasz sie do opiekuna i on stokroc sprawniej problem zalatwia,
    przynajmniej moje doswiadczenie jest takie.

    pzr.
    bb.

  • 6. Data: 2003-08-11 07:19:10
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Ja mam jak najlepsze doswiadczenia z obsluga przy Senatorskiej (Warszawa).
    Oczywiscie jest specjalny opiekun zajmujacy sie tylko klubowiczami, a jak on
    jest niedostepny(np. urlop) to zajmuje sie klientem np. ktos z szefostwa
    placowki.
    Bardzo dobry komfort obslugi.

  • 7. Data: 2003-08-11 08:21:11
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    bab <b...@w...pl> wrote:

    > Jesli chodzi o W-we przy Krolewskiej, opiekunowi Aquariusa, pani
    > Agnieszce M. nie mozna nic zarzucic!!! Roznica jest taka, ze jak

    O właśnie.

    > w mBanku nie mozesz czegos zalatwic to wisisz na telefonie, w Multi
    > zwracasz sie do opiekuna i on stokroc sprawniej problem zalatwia,
    > przynajmniej moje doswiadczenie jest takie.

    Dokładnie. Poza tym zauważyłem, że kiedyś na Multilinii po identyfikacji i
    wybraniu 'operatora' przełączało na zwykłą multilinkę, a teraz przełącza do
    klubu aquarius.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-08-11 14:36:58
    Od: "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com>

    Przemo 'Prez' [nf.c] wrote:
> [...]
    > obsługi (doradcy, Multilinia) tego drugiego w porównaniu do
    > mBanku? Szczególnie zależy mi na informacjach o Aquariusie.
    [...]

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi - dzisiaj dotarły do mnie
    historie rachunków z mBanku (płaci się jak za zboże, ale tak
    chyba większość banków robi), więc chyba jednak warto wybrać
    się do Multibanku... Mam nadzieję, że będzie jednak lepiej
    niż w mBanku, chociaż konto założę we wspomnianym w tym wątku
    oddziale wrocławskim... :)

  • 9. Data: 2003-08-12 06:47:12
    Od: "" <h...@w...pl>

    Witam wszystkich. Mogę się podzielić doświadczeniami z multibanku oddział
    Bydgoszcz. Krótko mówiąc totalna klapa. Po trzech miesiącach po prostu się
    poddałem. Dodzwonić się do działu kredytów to jak trafić szustkę w totolotka.
    Ciągle chcieli jakieś dokumenty ( brałem kredyt na budowę ), zmiany w wycenie,
    w kosztorysie itd. Obsługa w postaci jednej pani ( imie mazwisko do wiadomości
    zainteresowanych ) tak beznadziejna, że musiałem posjkarżyć się do centrali w
    Łodzi. Wkońcu zdesperowany poszedłem do PKO BP a tam niespodzianka po trzech
    dniach kasa na koncie.
    Pozdrawiam wszystkich kredytobiorców Hary.

  • 10. Data: 2003-08-12 09:09:26
    Od: "Kiwaczek" <a...@x...wp.pl>

    Użytkownik <h...@w...pl> napisał w wiadomości:

> [...]
    trzech
    > dniach kasa na koncie.
    > Pozdrawiam wszystkich kredytobiorców Hary.

    Jeszcze raz się potwierdzają moje spostrzeżenia które opisałem w jednym z
    postów:

    Na początku współpracy z Multi poprosiłem o symboliczny kredyt odnawialny w
    wysokości 2 KPLN. Byłem spokojny, bo zarabiam przyzwoicie, na dostarczonym
    wyciągu z Pekao SA był w ciągu 6 miesięcy obrót na rachunku coś ok. 250
    KPLN. Po kilku dniach od złożenia wniosku zadzwoniła multilinka i
    poinformowała mnie, że wniosek został rozpatrzony negatywnie.
    Nie dałem za wygraną! Zadzwoniłem do Łodzi, porozmawiałem z panem
    dyrektorem, wymieniliśmy się kilkoma faksami i kredyt został przyznany.
    Powodem odmowy było rzekome błędne wprowadzenie danych przez analityka
    kredytowego.
    Po kilku miesiącach od opisanego zdarzenia współpraca z Multi układa się
    dobrze, ale... NIGDY NIE UWIERZĘ ŻE MULTIBANK RZETELNIE PODCHODZI DO
    KLIENTÓW. W MultiBanku mam konto za 3 PLN/mies i... nie oczekuję Porsche w
    cenie Daewoo.

    Pozdrawiam.
    Kiwaczek