    From: "graphit" <g...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: numer operacji przelewu US -> PL - kiedy prawdziwy?
    Date: Tue, 13 May 2003 01:54:33 GMT

    WItajcie,

    Mam maly problem,
    Mieszkam obecnie w USA i mam konto w Citizens Bank.
    Moj kumpel jakis czas temu mial wykonac przelew na moje konto.
    Jak twierdzi zlecenie przelewu zostalo wykonane przez jego bank (PeKaO) i
    przelew rzekomo powinien przyjsc do mnie.

    Niestety na koncie pieniadze sie nie pojawily.
    Jako dowod nadania przelewu przeslal mi numer operacji (02654112-451), ktory
    nic mi zupelnie nie mowi.
    Czy jest jakas mozliwosc, zeby to sprawdzic? Przeciez taki numer, to mozna
    sobie zmyslic.

    Pomozcie prosze. W banku twierdza, ze zadnego przelewu nie bylo i jest to
    jakis abstrakcyjny numer, a ja z kolei nie chce stracic dobrego kumpla.

    z gory dziekuje
    ~gr-n