  • 1. Data: 2004-04-05 15:46:15
    Temat: nowy bank internetowy w Polsce
    Od: "Kirill" <K...@c...com>

    Dziś w GW widziałem ogłoszenia o pracy w "nowym banku internetowym".
    Organizuje "zagraniczna instytucja finansowa". Ktoś wie kto to robi?

    Kirr

  • 2. Data: 2004-04-05 18:40:05
    Temat: Re: nowy bank internetowy w Polsce
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kirill <K...@c...com> wrote:
    > Dziś w GW widziałem ogłoszenia o pracy w "nowym banku internetowym".
    > Organizuje "zagraniczna instytucja finansowa". Ktoś wie kto to robi?

    To raczej nie bedzie bank wirtualny, tylko cos ze sprzedaza KK. Ale w
    dzisiejszej GW i VW Bank dalej szuka i manager Mkiosku w Wawie i Lukas szuka
    kierownika placowki... :)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-07 14:24:24
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kirill" <K...@c...com> napisał w wiadomości
    > Dziś w GW widziałem ogłoszenia o pracy w "nowym banku internetowym".
    > Organizuje "zagraniczna instytucja finansowa". Ktoś wie kto to robi?
    >
    > Kirr

    Może ING Direct?

  • 4. Data: 2004-04-07 15:59:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>