  • 1. Data: 2003-02-10 06:53:29
    Temat: jak odebrac taki przekaz?
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    Witam,

    Mam male pytanie, moze ktos wie gdzie moge zrealizowac taki przekaz:
    http://www.trimen.pl/witek/czek.jpg

    Jaki bank wchodzi w gre? Czy bedzie jakas prowizja?
    Domyslam sie, ze na poczte nie ma co liczyc.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 2. Data: 2003-02-10 07:39:14
    Temat: Re: jak odebrac taki przekaz?
    Od: "Libo" <l...@b...gnet.pl>

    PeKaO S.A. powinien zrealizować nt prowizji nic nie wiem
    ML

  • 3. Data: 2003-02-10 07:45:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b27knn$hef$1@SunSITE.icm.edu.pl, Libo <l...@b...gnet.pl>:
    > PeKaO S.A. powinien zrealizować nt prowizji nic nie wiem
    > ML

    Trzeba sie liczyc z prowizja rzedu 10zl :(

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-02-10 08:20:07
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    >Trzeba sie liczyc z prowizja rzedu 10zl :(

    niedobrze :-(

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 5. Data: 2003-02-10 09:13:51
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:3e4760aa.161087487@news.tpi.pl, Witek Mozga
    <m...@t...pl.N.O.S.P.A.M>:

    > niedobrze :-(

    No niestety. Jak do tego doliczysz wyjscie dwukrotne (prawdopodobnie) do
    banku, to w ogole sie nie oplaca dla tej kwoty.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-02-11 09:09:56
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Libo" <l...@b...gnet.pl> skribis:

    >PeKaO S.A. powinien zrealizować nt prowizji nic nie wiem
    >ML

    sprawdz tez pbk bph czy jakos tak.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie chcesz byc bogaty - nie czytaj!
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci":