    From: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nowe karty PKO BP
    Date: Tue, 11 Feb 2003 09:41:23 +0100

    > Jaki jest czas rozpatrywania wniosku ? A tak wogole to jestes klientem
    > PKO czy tez nie byles nim do tej pory?
    2 tygodnie, u mnie trwało 3 bo musiałem trochę zamieszać. A konkretnie to
    złożyłem jako klient PKO podając 19 cyfrowy nr w ePKO. Pani na to, że do
    internetowego nie może dać na preferencyjnych warunkach, więc powiedziałem,
    że nie składam i odszukałem nr rach. w ePKO w postaci 10205545-xxxx-270-41 i
    złożyłem ponownie mówiąc, że nie bardzo mi zdolność wychodzi, ale zależy mi
    na wypukłej (chciałem MC bo przeliczana przez euro, ale słyszałem, że ich
    VISA także). Za jakiś tydzień Pani zadzwoniła i powiedziała, że zdolność nie
    wychodzi ale przysłali wyciągi z Bydgoszczy i mam duże obroty na koncie.
    Więc powiedziałem, że mogę napisać oświadczenie o wykonywanych pracach na
    umowę zlecenie. W sumie 3 tygodnie.