  • 1. Data: 2002-01-24 10:18:25
    Temat: nowe bzwbk24
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    boze co oni zrobili????????

    ania

  • 2. Data: 2002-01-24 10:19:34
    Temat: Re: nowe bzwbk24
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message
    news:a2on2e$bqv$1@druid.ceti.com.pl...
    > boze co oni zrobili????????
    >
    > ania

    Zadbali o to, żebyśmy się nie nudzili.
    Bo jak już się człowiek do dobrego przywyczai
    to mu nudno :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 3. Data: 2002-01-24 10:26:45
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Zadbali o to, żebyśmy się nie nudzili.
    > Bo jak już się człowiek do dobrego przywyczai
    > to mu nudno :-)

    najgorsze jest to - ze ja nie lubie szkapy - ale pod szkapa zawsze mi
    dzialalo - wiec do tego uzywalam jej - a teraz pod szkapa nie wyswietla sie
    zawrtosc - wogole!!!

    i mam kolopot:)

    ania

  • 4. Data: 2002-01-24 11:11:39
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message
    > najgorsze jest to - ze ja nie lubie szkapy - ale pod szkapa zawsze mi
    > dzialalo - wiec do tego uzywalam jej - a teraz pod szkapa nie wyswietla
    sie
    > zawrtosc - wogole!!!

    Taa.... Szkapę "zalecali" zamian IE6. Teraz ani na szkapie, ani
    - w dalszym ciągu - na IE6. Błędy pozostawili te same, choć przyznaję,
    że "nonsecure elements" zdarzają się rzadziej.

  • 5. Data: 2002-01-24 11:48:28
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Taa.... Szkapę "zalecali" zamian IE6. Teraz ani na szkapie, ani
    > - w dalszym ciągu - na IE6. Błędy pozostawili te same, choć przyznaję,
    > że "nonsecure elements" zdarzają się rzadziej.

    ciekawa jestem co tym razem mi poleca jak do nich sie dodzwonie:))))))

    jesli chodzi o podglad od kogo i do kogo przelew - to zgadzam sie ze cos w
    koncu poprawili - tylko co z tego jesli strona nie wyswietla sie:))))
    (szkapa)
    a misiu dziala zle:(

    ania

  • 6. Data: 2002-01-24 12:03:09
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz"
    <k...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:a2oqah$pgb$1@news.tpi.pl...

    > Taa.... Szkapę "zalecali" zamian IE6. Teraz ani
    na szkapie, ani
    > - w dalszym ciągu - na IE6. Błędy pozostawili te
    same, choć przyznaję,
    > że "nonsecure elements" zdarzają się rzadziej.

    Zgadza się, tez probowałem z poczatku IE6,0 w
    nadzieii że będzę mógł przucić Netszkapę 4,08
    (trzymam ja tylko dla tego banku) ale niestety,
    nic się nie zmieniło. Na NN wszedłem jednak bez
    problemów

    Sark

  • 7. Data: 2002-01-24 13:17:23
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@S...tobis.pl>

> [...]

    > - w dalszym ciągu - na IE6. Błędy pozostawili te same, choć przyznaję,
    > że "nonsecure elements" zdarzają się rzadziej.

    Myślisz? Mi się zaraz wysypał pierwszy przelew. I to jest coś, co mnie
    najbardziej wqnerwia w kontekście BZ WBK. Przelewy na ZUS dobrze jak się
    udadzą za drugim razem (itepe). Ale poobserwujemy, zobaczymy...

    PS: graficznie mi się całkiem podoba ;-)

    --
    *****
    Pozdrawiam