  • 1. Data: 2007-03-01 18:11:58
    Temat: niuans w Citi...
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    otóż nie ma możliwości wykonania przelewu na rachunek karty kredytowej z
    datą przyszłą, dzisiaj chciałem taki zlecić i nie udało mi się...dopiero
    drugi pracownik mi powiedział, że nie ma takiej możliwości; ponoć to
    taki niuans i nie wszyscy pracownicy o tym wiedzą ;-)

    p.s.
    mam takie "szczescie" ze jak cos nie dziala to zawsze mnie sie to
    przytrafia... ;-(

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-03-01 18:28:09
    Temat: Re: niuans w Citi...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message
> [...]
    > drugi pracownik mi powiedział, że nie ma takiej możliwości; ponoć to taki
    > niuans i nie wszyscy pracownicy o tym wiedzą ;-)

    Nie ma mozliwosci wykonania z rachunku karty, ale na rachunek karty to
    jakies nieporozumienie. Przeciez jest to zwykly przelew.

    MK

  • 3. Data: 2007-03-01 18:36:24
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie ma mozliwosci wykonania z rachunku karty, ale na rachunek karty to
    > jakies nieporozumienie. Przeciez jest to zwykly przelew.
    >
    > MK

    nie da się i koniec, jak ktoś ma możliwość to niech spróbuje...
    sam się poważnie zdziwiłem

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-03-01 19:59:25
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > p.s.
    > mam takie "szczescie" ze jak cos nie dziala to zawsze mnie sie to
    > przytrafia... ;-(

    No to niezła lipa a właśnie dzisiaj dziewczynie klarowałem, że się da :/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-03-01 20:21:22
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > No to niezła lipa a właśnie dzisiaj dziewczynie klarowałem, że się da :/

    mnie tez jedna przed poludniem przekonywala: "panskie konto wyglada ok,
    nie wiem dlaczego tak jest, ale informatycy na pewno to naprawia"...ta
    wieczorna byla juz madrzejsza i od razu wiedziala, ze takiej operacji
    nie mozna wykonac, tylko dlaczego?

    wyjdzie na to, ze latwiej mi splacic kk z innego banku niz w ramach Citi...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-03-02 07:56:23
    Od: "Bart Prokop" <b...@t...com>

> [...]
    > nie wiem dlaczego tak jest, ale informatycy na pewno to naprawia"...ta
    > wieczorna byla juz madrzejsza i od razu wiedziala, ze takiej operacji nie
    Ustaw automatyczną spłatę i po problemie.

  • 7. Data: 2007-03-02 07:57:53
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ustaw automatyczną spłatę i po problemie.

    ale chcialem splacic karte, ktore nie nalezy do mnie...wiec troche sie
    nie da

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-03-02 09:23:16
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    Na rachunek karty ? Place w ten sposob przelewem z mbanku od ponad 4 lat.

    pozdr, krzysn

  • 9. Data: 2007-03-02 10:57:01
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:
> [...]
    > drugi pracownik mi powiedział, że nie ma takiej możliwości; ponoć to
    > taki niuans i nie wszyscy pracownicy o tym wiedzą ;-)

    A jeszcze mi coś takiego przyszło do głowy - próbowałeś spłacić KK a
    jednocześnie wyłączyć u siebie automatyczną spłatę KK? Sam bym sprawdził
    ale muszę spadać więc jak będziesz miał chwilę to daj znać czy może...

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-03-02 10:59:34
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A jeszcze mi coś takiego przyszło do głowy - próbowałeś spłacić KK a
    > jednocześnie wyłączyć u siebie automatyczną spłatę KK? Sam bym sprawdził
    > ale muszę spadać więc jak będziesz miał chwilę to daj znać czy może...

    ponoć ten ficzer nie ma znaczenia, po prostu nie mozna wykonac przelewu
    wewn. na rachunek kk z data przyszla, tam sobie bank wymyslil i juz

    --

    pozdr.
    RobertS