  • 1. Data: 2007-03-01 18:42:18
    Temat: kredyt w firmie po opłaceniu podatków (???)
    Od: m...@i...pl

    witam. prowadze firme od czerwca (to juz 8 miesiecy) banki najczesciej
    daja kredyty po 6 miesiacach prowadzenia dzialanosci ALE.... przyznam
    ze NIE oplacalem podatkow wiec nie mam "papierow" i pytanie: czy jesli
    oplace WSZYSTKIE zalegle podatki (zalozmy zaplace 500zl za kazdy
    miesiac czyli np. wrzesien06-luty07 - 6 miesiecy czyli 3000zl) ---
    wplata za wszystkie miesiace bedzie jednego dnia to czy bede mogl
    starac sie o kredyt przynajmniej 15 tysiecy???? jest mi bardzo
    potrzebny kredyt na rozwoj firmy. prosze o pomoc.

    pozdrawiam MAKS

  • 2. Data: 2007-03-01 19:24:19
    Temat: Re: kredyt w firmie po opłaceniu podatków (???)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.03.2007 m...@i...pl <m...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > starac sie o kredyt przynajmniej 15 tysiecy???? jest mi bardzo
    > potrzebny kredyt na rozwoj firmy. prosze o pomoc.

    Zapomnij o jakimkolwiek kredycie większym niż 1000 zł debetu w rachunku (a
    i tego możesz nie dostać, jak zobaczą że nie płacisz podatków). Banki
    niechętnie dają nawet takim, co płacą w terminie.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/