  • 31. Data: 2009-11-20 19:53:54
    Temat: Re: niespersonalizowana karta kredytowa
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Tez tak myslalem, dopoki nie sprawdzilem na stronie Visa i w sklepie,
    > gdzie sprzedaja pre-paidy. :)

    Tzn. czego im brakuje?

    > Jak sie okazuje, Visa Classic to nie to samo co Visa Debit.

    W to nie watpie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 32. Data: 2009-11-20 20:23:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lis, 14:53, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Tzn. czego im brakuje?

    1.

    http://usa.visa.com/personal/cards/prepaid/reloadabl
    e_prepaid_card_faq.html

    Auto Rentals - You may use your card for final payment for a rental
    car bill, but a credit card may be necessary to reserve a rental car.

    2.

    http://usa.visa.com/personal/cards/benefits/index.ht
    ml

  • 33. Data: 2009-11-20 21:25:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Auto Rentals - You may use your card for final payment for a rental
    > car bill, but a credit card may be necessary to reserve a rental car.

    To jest oczywiscie prawda, chocby ze wzgledu na wysokosc blokady, ale
    przeciez dokladnie tak samo moze byc z karta naprawde kredytowa -
    kwestia np. limitu.

    Zauwaz takze slowo "may".

    > http://usa.visa.com/personal/cards/benefits/index.ht
    ml

    Jasne ze karty sa rozne, ale to nie zmienia faktu, ze prepaidy VC takze
    istnieja.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 34. Data: 2009-11-20 21:43:13
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lis, 16:25, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Jasne ze karty sa rozne, ale to nie zmienia faktu, ze prepaidy VC takze
    > istnieja.

    Ale chyba nie w USA, a to sugerowal Twoj post. Mam wrazenie, ze teraz
    wszystkie pre-paid to "Visa Debit", a "Visa Classic" - jezeli w ogole
    ta nazwa jest uzywana - stosuje sie do podstawowej karty kredytowej,
    takiej bez specjalnych atrakcji i fajerwerkow.

    Mimo szczerych checi nie udalo mi sie znalezc pre-paid Visa Classic w
    USA.

  • 35. Data: 2009-11-21 00:06:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

> [...]
    > takiej bez specjalnych atrakcji i fajerwerkow.
    >
    > Mimo szczerych checi nie udalo mi sie znalezc pre-paid Visa Classic w

    To moze byc kwestia nomenklatury, dla mnie Classic = wypukla VISA.

    Jasne ze prepaid to nie jest kredytowka.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 36. Data: 2009-11-21 18:59:13
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>