  • 1. Data: 2002-03-30 10:56:43
    Temat: mbiznes w mbanku
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    kurcze - oni naprawde zadaja albo oryginalu zaswiadczenia o wpisie do
    ewidencji dzial. gospod. albo kopii uwierzytelnionej przez notairusza!

    pani z infolinii powiedziala mi, ze mozna wyslac do nich oryginal, oni go
    skseruja i odesla.

  • 2. Data: 2002-03-30 11:01:32
    Temat: Re: mbiznes w mbanku
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > pani z infolinii powiedziala mi, ze mozna wyslac do nich oryginal, oni go
    > skseruja i odesla.

    LOL

  • 3. Data: 2002-03-30 12:05:07
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ewidencji dzial. gospod. albo kopii uwierzytelnionej przez notairusza!
    >
    > pani z infolinii powiedziala mi, ze mozna wyslac do nich oryginal, oni go

    Czhyba tutejsze narzekanie odnioslo POZYTYWNY efekt:

    Z http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl

    W związku z pojawiającymi się postulatami Klientów dotyczącymi uciążliwości
    wymaganego do otworzenia mBIZNES konta trzymiesięcznego okresu ważności
    wpisu do ewidencji działalnosci gospodarczej mBank dokonał zmiany
    dotychczasowych wymagań w zakresie ww. dokumentu. Informujemy, że wpis do
    ewidencji działalności gospodarczej jest dokumentem niezbędnym do otworzenia
    rachunku firmowego mBIZNES. Wpis należy przesłać do mBanku jako oryginał
    dokumentu, wzglednie jako poświadczoną notarialnie kserokopię. mBank uznaje
    za wystarczającą dla stwierdzenia aktualności przedstawianych dokumentów
    adnotację Klienta
    "potwierdzam aktualność przedstawianego dokumentu ze stanem faktycznym na
    dzień ..." złożona na wpisie wzglednie jego poświadczonej kopii i
    potwierdzoną własnoręcznym podpisem Klienta.

    Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA Ryszard
    Słowiński
    29.03.2002

    :-)

    Pzdr,

    Maciej

  • 4. Data: 2002-03-30 16:18:05
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"
    <m...@U...TO.komorka.org> napisał w wiadomości
    > Czhyba tutejsze narzekanie odnioslo POZYTYWNY
    efekt:

    > Z http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl
    >
    > W związku z pojawiającymi się postulatami
    Klientów dotyczącymi uciążliwości

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=2
    6295&t=26277

    Sark

  • 5. Data: 2002-03-30 17:17:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sat, 30 Mar 2002 11:56:43 +0100, "Rena" <r...@p...pl>
    napisałbył:

> [...]
    >ewidencji dzial. gospod. albo kopii uwierzytelnionej przez notairusza!
    >pani z infolinii powiedziala mi, ze mozna wyslac do nich oryginal, oni go

    Szajse, a zapowiadał się taki sensowny bank... Handlobank odszedł,
    Inteligo zdechło, mBank zdechł. Który następny?

    Jeszcze się przekonacie, że Pekao SA to najlepsiejszy bank...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-03-30 17:18:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sat, 30 Mar 2002 13:05:07 +0100, "Maciej Bebenek"
    <m...@U...TO.komorka.org> napisałbył:

    >Czhyba tutejsze narzekanie odnioslo POZYTYWNY efekt:

    Ta... Czytaj uważnie:
    >"potwierdzam aktualność przedstawianego dokumentu ze stanem faktycznym na
    >dzień ..." złożona na wpisie wzglednie jego poświadczonej kopii i

    Słowem, nadal musisz im przesłać orygnał lub potwierdzoną kopię...
    Tyle, że teraz jeszcze musisz na niej napisać, że jest aktualna...

  • 7. Data: 2002-03-30 18:07:09
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Szajse, a zapowiadał się taki sensowny bank...
    Handlobank odszedł,
    > Inteligo zdechło, mBank zdechł. Który następny?

    A ja myslęże się jeszcze zreflektują. Są pod
    wpływem swoich prawników a ci maja "tylko"
    doswiadczenie z duzymi firmami i produktami typu
    BRESOK

    Sark

  • 8. Data: 2002-03-31 19:09:01
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 30 Mar 2002 17:18:05 +0100, w <a84omb$398$1@news.onet.pl>, "Sark"
    <w...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=2
    > 6295&t=26277

    Zamiast podawanie _takich_ linków już lepiej przytocz ich treść...

  • 9. Data: 2002-04-01 17:44:42
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"
    <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Zamiast podawanie _takich_ linków już lepiej
    przytocz ich treść...

    Oj widzę że nie chce ci się go żłożyć. Linka
    wklejam jako ciągłego ale OE go łamie. A poniżej
    info z linka:
    Autor: Wojciech Bolanowski (Intranet ...)
    Data: 02-03-29 15:44

    ////////////
    > Mam bowiem nadzieję, że sens komunikatu miał byc
    taki, że:

    > - prowadzący DG może SAM uwierzytelnić
    autentyczność
    > przesłanej kseroKOPII wymaganych dokumentów,
    poprzez
    > zamieszczenie na nich adnotacji: 'potwierdzam
    aktualność
    > przedstawianego dokumentu ze stanem faktycznym
    na dzień ...'

    > I o potwierdzenie lub negację ostatniego zdania
    uprzejmie
    > proszę.

    Witaj,
    niestety mylisz się. Sens komunikatu jest taki,
    jak wynika z komunikatu:
    mBank zrezygnowal z żądania aby oryginał wpisu
    bądź notarialnie potwierdzona kopia były aktualne
    w sensie: wydane najwyżej 3 mies. przed
    przeslaniem do mBanku. Teraz ww. dokumenty moga
    być starsze, a ich aktualność może być
    potwierdzona adnotacją klienta o podanej wyżej
    treści
    Pozdrawiam,
    Wojciech Bolanowski