  • From: Michał Gruda <s...@p...wpp.pll>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank zyski z portfela funduszy
    Date: Thu, 7 Dec 2006 01:23:21 +0100

    Witajcie,

    Mbank, SFI. Przyszła mi ochota policzyć zysk z portfela funduszy (mam ok. 10
    w portfelu, zmienia to sie w czasie) - dowiedzieć się ile zarobiłem
    mieięcznie, jaka była stopa zwrotu w danym okresie, itd.

    Wiedziony głębokim przeświadczeniem, że przecież to jest podstawowa
    informacja szukam po opcjach w mbanku. Tylko moge listę zakupów zobaczyć. I
    żeby chociaż znaczek + albo - przy transkacjach nabycia i odkupienia był
    coby się to dało do excela skopiować albo chociaż marny eksporcik do XLS.
    Nic. Ale co tam, pewnie źle szukam.

    Dzwonię. Eksperta nie ma, proszę jutro/za dwa dni/whatever. Maila wysyłam
    przez mkontakt czy coś równie miło brzmiącego z zapytaniem. Odpowiedź każe
    na siebie czekać kilka dni. No cóż - zarobieni pewnie są. Odp. brzmi:

    uprzejmie informuję, że może Pan samodzielnie sprawdzić, jaką wartość Pan
    zyskał inwestując w jednostki poszczególnych funduszy. W tym celu należy
    zalogować się do osobistej strony w internecie i przeanalizować historię
    zleceń (wartości, które Pan posiada z wartościami jakie Pan zainwestował).
    Jednocześnie informuję, iż nie ma możliwości uzyskania tego typu informacji
    drogą elektroniczną.

    Troszke zawiedziony jestem. Ktoś mi się stara sprzedać gówno opakowane w
    celofan. Z wierzchu szleści, ale w środku nic takiego, z czym miałbym ochotę
    się spotkać.

    Czy na miłość Boską musze tracić kilka godzin i sam sobie zbudowac
    odpowiedni arkusz Excela z formułami, żeby dowiedzieć się, jak procentowo
    zarobiłem w danym okresie z określonego kapitału? Może ktoś wspomoze?

    Pozdr
    Michał Gruda