  • 1. Data: 2006-11-07 22:18:31
    Temat: Re: Hipoteczny CHF czy PLN
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > A bedziesz 30 lat spłacał 95 tysiecy? Bo mi sie wierzyć nie chce. zapewne
    > zechcesz spłacic szybciej albo w ciągu 10 lat sprzedac tą norę (bez urazy)
    > warta dzis 95 tysiecy i kupic apartament za 500 tysiecy i wziąc nowy kredyt.

    A nie pomślałeś, że mieszkanie nie jest warte 95.000 zł, tylko
    sama kwota kredytu tyle wynosi? Mieszkanie nie musi być finansowane w
    100 proc, kredytem /udział własny/.

  • 2. Data: 2006-11-09 09:24:37
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    >A nie pomślałeś, że mieszkanie nie jest warte 95.000 zł, >tylko
    >sama kwota kredytu tyle wynosi? Mieszkanie nie musi >być finansowane w
    >100 proc, kredytem /udział własny/.

    Nie w tym rzecz. A w tym, ze przy 10 latach spłaty CHF przy takiej róznicy w
    oprocentowaniu traci sens na skutek spreadu na starcie.