  • Data: 2003-01-03 12:46:32
    Temat: mbank obniża %%%
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:av3s6c$o3g$1@news.tpi.pl...
    > nie wiem czy PKO coś ogłaszało, ale chyba od stycznia ROR oprocentowany jest
    > 0.60 %, a kredyt odnawialny 14.75 %
    >
    > ciekawe czy mBanku planuje obniżki

    a to: ???

    "3 stycznia 2003 roku mBank zdecydował się na zmianę oprocentowania.
    Decyzja ta podyktowana została systematycznym spadkiem stopy WIBOR i zeszłorocznymi
    obniżkami stóp procentowych przez Radę Polityki
    Pieniężnej.
    Od 6 stycznia 2003 roku oprocentowanie nominalne rachunków w mBanku wynosi:
    dla lokaty a vista eMAX 6,00%; dla rachunków eKONTO, izzyKONTO oraz mBIZNES KONTO
    5,00 %.
    Obniżenie oprocentowania dotyczy również lokat terminowych (mLOKATA i eMAX Lokata)
    oraz kredytu odnawialnego dla posiadaczy rachunku
    eKONTO."
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm