  • 1. Data: 2004-11-24 23:06:46
    Temat: mbank kredyt mieszkaniwy CHF
    Od: "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl>

    witam
    Jestem tutaj nowa osoba - podyktowane to jest checia nabycia mieszkania z
    duzym kredytem. Czy sa osoby majace doswiadczenie z tym bankiem w tej
    walucie. jakies obawy, wskazowki, propozycje, uwagi. Kazda odpowiedz bedzie
    dla mnie bardzo cenna.
    Dziekuje

  • 2. Data: 2004-11-24 23:44:15
    Temat: Re: mbank kredyt mieszkaniwy CHF
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JB <j...@A...SpAm.o2.pl> wrote:
> [...]
    > bankiem w tej walucie. jakies obawy, wskazowki, propozycje, uwagi.
    > Kazda odpowiedz bedzie dla mnie bardzo cenna.

    Archiwum, archiwum sie klania :)
    Co do uwag- b. dobry kredyt ale uwaga na oprcoentowanie prezesa. O co
    chodzi znajdziesz w archiwum grupy - www.google.pl - potem na grupy i
    pl.biznes.banki

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!