  • 1. Data: 2003-07-02 19:59:24
    Temat: mbank i minus na koncie
    Od: p...@o...pl

    wchodzę na rachunek w mbanku a tu widzę
    saldo/dostępne środki na ekoncie -0.07 zł ? (minus)
    kurde co się dzieje ?
    w opisie:
    Rodzaj operacji STORNO UZNANIA
    Opis operacji KOREKTA ODSETEK DODATNICH

    przecież miało być przejrzyście i bez takich.

    co to znaczy ?

  • 2. Data: 2003-07-02 20:52:06
    Temat: Re: mbank i minus na koncie
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Rodzaj operacji STORNO UZNANIA
    > Opis operacji KOREKTA ODSETEK DODATNICH
    >
    > przecież miało być przejrzyście i bez takich.

    no przecież wszystko jest w rodzaju i opisie operacji, więc o co chodzi ???

  • 3. Data: 2003-07-03 08:02:31
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    U mnie mbank w ciagu ostatnich 2 miesiecy 2 razy błednie dodał jakies kwoty
    do rachunku (z tego co widzialem wygladalo to jak zduplikowane przelewy
    sprzed okolo 6 m-cy) a potem po kilku dniach wycofal te kwoty, za drugim
    razem powodujac mi ujemne saldo na koncie.. (-65 zl)

    (Rodzaj operacji - SYTUACJA WYJĄTKOWA - OBCIĄŻENIE
    Opis operacji KOREKTA MYLNEG.UZNANIA Z XX.XX)

    Napisalem o tym do mbanku, ale do dzis dzien nie mam odpowiedzi (mija 2
    tydzien) za to widze ze na moim koncie znow sie cuda dzieja...
    300 zlotych ktore wydalem niedawno na zakup w zagranicznym sklepie (twora
    mam juz w domu) cudownym sposobem powrocilo do mnie (od wczoraj nigdzie nie
    ma sladu o tej transakcji w historii i saldo w tajemniczy sposob wzroslo o
    300 zł)

    Wkurzam sie po znajac zycie za pare dni zabiorą mi te 3 stowy i znow moga
    zrobic mi debet na koncie.

    Co raz bardziej mierzi mnie nieprofesjonalizm mbanku.. a jakby taki numer
    przydarzył mi sie na wakacjach za granica i zostalbym tam bez kasy na koncie
    to bym ich chyba do sadu podal..
    Czy ktos jeszcze ma takie "przejscia" z mbankiem???

  • 4. Data: 2003-07-03 13:13:31
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Alexx" <h...@p...onet.pll> napisał w wiadomości
> [...]
    koncie
    > to bym ich chyba do sadu podal..
    > Czy ktos jeszcze ma takie "przejscia" z mbankiem???

    Jeżeli chodzi o pierwszą sprawę to:
    Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bieżących w mBanku Rozdział
    XI
    § 49.
    W przypadku nieprawidłowego zapisu księgowego na rachunku, mBank koryguje
    zapis i niezwłocznie powiadamia o tym Posiadacza rachunku.
    § 50.
    Posiadacz rachunku jest zobowiązany zgłosić mBankowi każdą niezgodność salda
    w terminie 30 dni od dnia udostępnienia przez mBank informacji o saldzie
    rachunku.

    Jeżeli nie zostałeś powiadomiony o korekcie mylnego uznania to zadzwoń na
    mLinię i złóż reklamację, tak samo możesz wyjaśnić sprawę zaginionych 300zł
    :)

    pozdrawiam
    david