  • 1. Data: 2003-07-02 20:16:44
    Temat: LukasBank - zrobilem test z duzym przelewem i...
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    ... blokada konta po tym fakcie.

    Wygladalo to tak:
    poniedzialek: przelew z konta x sumy xxxx, saldo w lukasie xxxx+100zl
    wtorek: przelew z konta w lukasie kwoty xxxx, saldo na koncie: 100zl
    wtorek - godz. 11am - wyplata w bankomacie sumy 50 zl

    Tak wiec, przynajmniej u mnie Lukas nie zablokowal karty i mimo, ze
    saldo przed przelewem przekraczalo dzienny limit karty bez problemu
    wybralem pieniadze

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2003-07-02 20:48:18
    Temat: Re: LukasBank - zrobilem test z duzym przelewem i...
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Tak wiec, przynajmniej u mnie Lukas nie zablokowal karty i mimo, ze
    > saldo przed przelewem przekraczalo dzienny limit karty bez problemu
    > wybralem pieniadze

    to interesujace, ja jutro zrobie przelew, zobacze czy mnie szczegolnie nie
    lubi
    (wzajemnosc?)

    a wogóle to miałem dzisiaj przykry incydent z bankomatem BOS'a wciagnal mi
    karte, nic nie napisal, poprostu tak jak bym jej wcale nie wlozyl, chwile
    postalem jak wariat i odszedlem, ciekawe ile beda mi ja oddawac. chyba banki
    mnie nie lubia... poza PeKaO;)

    Pozdrawiam,
    MK

  • 3. Data: 2003-07-03 12:09:21
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > to interesujace, ja jutro zrobie przelew, zobacze czy mnie szczegolnie nie
    > lubi (wzajemnosc?)

    I jak?

> [...]
    > postalem jak wariat i odszedlem, ciekawe ile beda mi ja oddawac. chyba banki

    Chyba musi cos w tym byc ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-07-03 15:11:37
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    więc tak:
    karta zablokowana, zrobiłem przelew na drugie konto w lukasie oczywiście nie
    moje, 2500 zł, pozostało na koncie 244,18, karta zablokowana, ciekawe
    dlaczego mi tak blokują, mam to konto od jakiegoś 1,5 roku, nic mi się w tym
    lukasie nie podoba i ja im się też chyba nie podobam, wogóle mam odmienne
    odczucia od znacznej części grupowiczów,
    np. mam jak najlepsze zdanie o pekao sa, gdzie mam konto od ładnych kilku
    lat a od 3,5 roku eurokonto vip i mam o obsłudze jak najlepsze zdanie. Wśród
    pracowników banku mam również swoich stałych klientów i współpraca nam się
    układa jak najlepiej. Mój oddział 5-6 przechodzi modernizację systemu, może
    wreszcie on-line? niestety nie potrafią odpowiedzieć co przyniesie ta
    modernizacja, nie mają takich informacji jeszcze;(

    Poza lukasem, wyjątkowo kapryśny jest także Invest Bank, od trzech dni nie
    działa:
    http://www.investkonto.pl/
    Przepraszamy za przerwę w funkcjonowaniu Systemu Bankowości Elektronicznej.
    Działanie systemu zostanie wznowione niezwłocznie
    po zakończeniu jego konserwacji!

    a właśnie muszę z niego skorzystać, więc coś w tym jest.
    Pozdrawiam,
    MK

  • 5. Data: 2003-07-03 17:03:40
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    a nie przekroczyłeś nigdy stanu konta kartą?

    Marek

  • 6. Data: 2003-07-03 17:12:16
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > a nie przekroczyłeś nigdy stanu konta kartą?

    nie, karty ve lukasa używam wręcz tylko do sprawdzania czy jest zablokowana
    po wykonaniu przelewu, kiedyś kilkakrotnie robiłem nią zakupy, wypłat, ale
    to bardzo dawno było, i kiedyś tak odkryłem że jest zablokowana....

    Pozdrawiam,
    MK

  • 7. Data: 2003-07-04 05:07:16
    Od: p...@p...onet.pl

    > nie, karty ve lukasa używam wręcz tylko do sprawdzania czy jest zablokowana
    > po wykonaniu przelewu, kiedyś kilkakrotnie robiłem nią zakupy, wypłat, ale
    > to bardzo dawno było, i kiedyś tak odkryłem że jest zablokowana....

    To już jest wszystko jasne: twoja karta jest zablokowana, a Ty sprawdzasz ją
    jedynie wtedy, gdy na koncie jest 100 zł. Przecież ona nie będzie działała
    nawet jeżeli będziesz miał kilkadziesiąt k zł.

    A tyle dni wmawiał nam błąd Lukasa.

    Piotrek

  • 8. Data: 2003-07-04 10:15:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > A tyle dni wmawiał nam błąd Lukasa.

    A jak pisałam, że w identycznej sytuacji wypłacałam pieniądze, to napisał,
    że wie lepiej :-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-07-04 12:49:39
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

> [...]
    > jedynie wtedy, gdy na koncie jest 100 zł. Przecież ona nie będzie działała
    > nawet jeżeli będziesz miał kilkadziesiąt k zł.

    dzisiaj działa, wypłaciłem 100zł z bankomatu pko bp,
    i co Ty na to??

    dzwoniłem do lukaslinii, zapytać, dlaczego wczoraj nie moglem dokonac
    zakupow ta kartą i miła pani powiedziała, że czasami blokują w takich
    sytuacjach kartę, aby nie zrobić sobie niedozwolonego debetu "dla
    bezpieczeństwa klienta" na co powiedziałem, że kolega zrobił niemal
    identyczny przelew i jemu nie zablokowali, dlaczego?? - nie umiała mi
    odpowiedzieć.

    Pozdrawiam,
    MK