  • 1. Data: 2004-02-11 10:12:04
    Temat: [mbank] Realizacja przelewu
    Od: "RanZuk" <e...@w...pl>

    Co o tym myslec ?

    W piatek o godz. 14:30 w banku Pekao SA zlecilem przelew do mBanku a pieniadze na
    koncie w mBanku pojawily sie dopiero w poniedzialek o godz. 13.
    Wyjasniajac sprawe dowiedzialem sie ze:
    -- Pekao SA pieniadze przelal podczas sesji wychodzacej o godz 17 w piatek.
    -- mBank nie dokonuje zadnych przelewow w dni wolne od pracy

    Gdzie byly moje pieniadze w sobote i niedziele, bo mBank operacje przyjecia tego
    przelewu opatrzyl data poniedzialkowa (data operacji i data ksiegowania).

    Czy w tym przypadku nie mozna niczego zarzucic mBankowi ?
    Czy wszystko odbylo sie zgodnie z obowiazujacymi procedurami ?

    Dziekuje za wypowiedzi

  • 2. Data: 2004-02-11 10:24:05
    Temat: Re: [mbank] Realizacja przelewu
    Od: "Gunit" <1...@1...pl>

    Czy wszystko odbylo sie zgodnie z obowiazujacymi procedurami ?

    Jak najbardziej, KIR nie pracuje w soboty i niedziele.

  • 3. Data: 2004-02-11 11:55:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RanZuk <e...@w...pl> wrote:
    > -- Pekao SA pieniadze przelal podczas sesji wychodzacej o godz 17 w
    > piatek.

    ?
    to chyba Pekao sciemania, bo takiej sesji nie ma, a jesli juz jest to tylko
    dla ZUSu a nie przelewow zewnetrznych.
    Jednym slowem chyba jednak kasa siedziala przez weekend w Pekao a poszla
    pierwsza sesja w poniedzialek.

  • 4. Data: 2004-02-11 11:57:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RanZuk <e...@w...pl> wrote:
    > -- Pekao SA pieniadze przelal podczas sesji wychodzacej o godz 17 w
    > piatek.

    WYCHODZĄCY: I - 10:30 II - 13:30 III - 15:00 IV - 19:00
    PRZYCHODZĄCY: I - 6:30 II - 12:00 III - 14:30 IV - 16:00 V - 18:00

    (kilka postow nizej)
    Jednym slowem kit ci wcisneli ;)
    Na te sesje o 15 moglo sie nie zalapac.

  • 5. Data: 2004-02-11 12:30:01
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    ale nawet gdyby rzeczywiście przelew z Pekao wyszedł o 17 w piatek, i tak
    mBank zaksięgowałby je najszybciej w pierwszej sesji przychodzącej, czyli w
    poniedziałek o 12 :-) wcisnął kit czy nie - skutek ten sam.

  • 6. Data: 2004-02-11 14:00:03
    Od: Dan <d...@p...pl>

    Dnia 2004-02-11 13:30, Użytkownik remeeq napisał:

    > ale nawet gdyby rzeczywiście przelew z Pekao wyszedł o 17 w piatek, i tak
    > mBank zaksięgowałby je najszybciej w pierwszej sesji przychodzącej, czyli w
    > poniedziałek o 12 :-) wcisnął kit czy nie - skutek ten sam.

    hmmmm a o 19:00 to mBank niby co odbiera??

  • 7. Data: 2004-02-11 14:05:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > hmmmm a o 19:00 to mBank niby co odbiera??

    Na pewno nie trzecią sesję z 17:00 w Pekao.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-02-11 22:38:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c0d57k$mai$1@news.onet.pl...

    > ?
    > to chyba Pekao sciemania, bo takiej sesji nie ma, a jesli juz jest to
    tylko
    > dla ZUSu a nie przelewow zewnetrznych.

    Zgadza się. W oddziale mojego pracodawcy też kit wciskają, że wszystkie
    przelewy zlecone danego dnia wychodza tego dnia ;] Szkoda, że nie dodają, że
    zapewne do centrali jedynie :) I oczywiście wypłata przychodzi tak, jakby
    wyszła pierwszą sesją dnia następnego niż wysłany przelew.

    Pewnie jakieś zalecenie odgórne, żeby klienci byli "zadowoleni".

    Pozdrawiam,
    Washko