  • 1. Data: 2004-02-11 09:32:54
    Temat: Czy ktoś dostał już umowę...?
    Od: "Gunit" <1...@1...pl>

    Czy ktoś z was zakładał może ostatnio konto w VW?
    Równo 15 dni temu wysłałem do nich podpisaną umowę, oddzwonili po 2 dniach i
    do dziś nic do mnie nie przyszło :(

    Czy wy też czekacie tak długo?

  • 2. Data: 2004-02-11 11:32:03
    Temat: Re: Czy ktoś dostał już umowę...?
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Gunit" <1...@1...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z was zakładał może ostatnio konto w VW?
    > Równo 15 dni temu wysłałem do nich podpisaną umowę, oddzwonili po 2 dniach
    > do dziś nic do mnie nie przyszło :(

    Ja mam identycznie. Po rejestracji na ich portalu, tego samego dnia
    zadzwoniła jakaś miła pani. Od kilkunastu dni cisza :-( Poczekam jeszcze
    klika dni i trzeba bedzie tam zadzwonić.
    yamma

  • 3. Data: 2004-02-11 11:38:01
    Od: "krab" <-...@k...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja mam identycznie. Po rejestracji na ich portalu, tego samego dnia
    > zadzwoniła jakaś miła pani. Od kilkunastu dni cisza :-( Poczekam jeszcze
    > klika dni i trzeba bedzie tam zadzwonić.

    po co dzwonic - radze cierpliwie poczekac, na ich stronie jest wlasnie taka
    informacja, ze termin ulegl gwaltownemu wydluzeniu :-)

  • 4. Data: 2004-02-11 11:41:17
    Od: "Gunit" <1...@1...pl>

    > po co dzwonic - radze cierpliwie poczekac, na ich stronie jest wlasnie
    taka
    > informacja, ze termin ulegl gwaltownemu wydluzeniu :-)

    ale 2 tygodnie to jest kataklizm a nie gwaltowe wydluzenie ;)

  • 5. Data: 2004-02-11 11:41:56
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    > Czy ktoś z was zakładał może ostatnio konto w VW?
    > Równo 15 dni temu wysłałem do nich podpisaną umowę, oddzwonili po 2 dniach
    i do dziś nic do mnie nie przyszło :( Czy wy też czekacie tak długo?

    Tydzien temu, ani dzien dobry, ani telefonu, ani pocałuj w d***e

  • 6. Data: 2004-02-11 11:48:47
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "krab" <-...@k...pl> napisał w wiadomości

    > po co dzwonic - radze cierpliwie poczekac, na ich stronie jest wlasnie
    taka
    > informacja, ze termin ulegl gwaltownemu wydluzeniu :-)

    Rzeczywiście...: http://www.vwbankdirect.pl/indexnews.html
    "Informujemy, że w związku ze znaczącym wzrostem liczby klientów
    wysyłających poprzez Centrum Formularzy wnioski o otwarcie rachunków w
    Volkswagen Bank direct, wydłużył się czas obsługi Państwa aplikacji i
    otwierania rachunków. Szczególnie wielu klientów zdecydowało się otworzyć
    rachunki w Volkswagen Bank direct w ciągu ostatnich dwóch tygodni."

    He...he...To chyba jakiś exodus mBankowców...;-)
    yamma

  • 7. Data: 2004-02-11 12:49:44
    Od: "MŁG" <m...@g...pl>

    Ja wypelnilem formularz 27 stycznia. Kilka dni pozniej zadzwonili. Umowe
    dostalem w piatek 6 lutego. Moze to dlatego, ze ja z Warszawy ;-)

    Pozdro!

    MŁG

  • 8. Data: 2004-02-11 12:54:04
    Od: "MŁG" <m...@g...pl>

    Ale na pocieszenie dla Was, choc nie wiem czy to pocieszajace, powiem, ze
    jak dostalem papiery, to zadzwonilem zeby sie umowic na przyjazd kuriera.
    Panienka zapisala mnie na poniedzialek miedzy 10 a 14. Na szczescie nie
    mialem tego dnia jakis spraw wiec OK. Tyle, ze pan kurier olal sprawe i nie
    przyjechal wcale. Gdy zadzwonilem na infolinie, jedyne co mogli zrobic to
    zaproponowac mi kolejny termin - za dwa dni robocze, lub sugerowac abym sam
    sie udal na poczte. No to sie wkurzylem i faktycznie poszedlem sobie na
    poczte, a im zasugerowalem zmiane firmy obslugujacej ich przesylki. Nigdy
    nie wysle niczego Stolica.

    Pozdrowka!

    MŁG

  • 9. Data: 2004-02-11 13:07:29
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    > ale 2 tygodnie to jest kataklizm a nie gwaltowe wydluzenie ;)

    Sami jestescie sobie winni ;> Teraz czekajcie ... albo idzcie do jakiegos
    marmurka od reki zalatwic.

    --
    Arek ( zadowolony posiadacz konta w mBank ;] )

  • 10. Data: 2004-02-11 13:35:28
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gunit" <1...@1...pl> napisał w wiadomości
    > taka
    >
    > ale 2 tygodnie to jest kataklizm a nie gwaltowe wydluzenie ;)
    To ja radze przygotować się na 2 miesiące.

    Pozdr.