  • Data: 2006-07-04 19:39:21
    Temat: mbank ---> PKOBP ile idzie przelew
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Zależy mi na czasie. Właśnie (godz. ~21:30) wykonałem przelew
    z mBank do Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
    Rozumiem, że wyjdzie z mojego konta ~6 rano dnia jutrzejszego
    wyjdzie z mojego konta - kiedy będzie zaksięgowane w PKO ?
    12sta, czy 15sta ? O której mogę powiedzieć odbiorcy, aby sprawdził
    stan konta ?

    pozdrawiam,

    --
    Dominik Siedlak (bachus)