  • 1. Data: 2003-11-12 15:20:22
    Temat: mbank
    Od: "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl>

    witam
    wlasnie probuje zalozyc konto w mbanku i napotykam na pewen niezrozumiale
    sformułowania: Supermarket FI Kredyt odnawialny "Ostatnie 8 cyfr
    rachunku polecającego" czy ktoś moze mi to wyjaśnić?dziękiuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-12 15:23:33
    Temat: Re: mbank
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    botj3c$4fs$...@n...onet.pl,
    Marek Jaroszewicz <s...@p...onet.SPAMpl>:
> [...]
    > niezrozumiale sformułowania: Supermarket FI Kredyt odnawialny
    > "Ostatnie 8 cyfr rachunku polecającego" czy ktoś moze mi to

    Supermarket - powiedz tak, nic nie kosztuje, a zyskasz mozliwosc
    bezprowizyjnego inwestowania w Fundusze Inwestycyjne. Wiecej pod:
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/

    Kredyt odnawialny - to juz kosztuje, wybierz tylko, jesli zamierzasz sie
    zadluzac w rachunku

    "Ostatnie 8 cyfr rachunku polecającego" - wpisz: 02627975
    Moj kolega wpisal i zadzialalo :P

    Serio: nie musisz tego wypelniac, jesli nikt Ci rachunku nie polecil.
    Ale mozesz wpisac moj numer z wdziecznosci, ze Ci wyjasnilem ;)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-12 17:08:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Serio: nie musisz tego wypelniac, jesli nikt Ci rachunku nie polecil.
    > Ale mozesz wpisac moj numer z wdziecznosci, ze Ci wyjasnilem ;)

    Spryciarz ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-11-12 17:58:41
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Za polecenie nie dostaje się kasy, tylko punkty w promocji Pustelnik Trophy
    IV.

  • 5. Data: 2003-11-12 18:16:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    botpjq$pe8$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Spryciarz ;-)))

    No co? Innego waznego numeru nie znalem :)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-12 18:16:58
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    botsd5$mns$...@a...news.tpi.pl,
    Paweł Nyczaj <p...@p...onet.pl>:
    > Za polecenie nie dostaje się kasy, tylko punkty w promocji Pustelnik
    > Trophy IV.

    Staraj sie odpowiadac pod czescia, na ktora odpowiadasz, bo nie wiadomo, do
    czego sie to odnosi.

    --
    Robert