eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimarza banku przy kredycie hipotecznym - jak nisko da sie zjechac › marza banku przy kredycie hipotecznym - jak nisko da sie zjechac
  • Data: 2004-12-28 17:03:32
    Temat: marza banku przy kredycie hipotecznym - jak nisko da sie zjechac
    Od: " JoeyB" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam kredyt hipoteczny na ponad 500.000 PLN (i 30 lat) - jest to nieco ponizej
    polowy wartosci nieruchomosci. splacam od ponad roku, regularnie i na czas.
    kredyt jest w BPH, oprocentowany na WIBOR6 + marza banku 2%. ta marza wydaje
    mi sie za duza, widze ze sa banki, ktore biora mniej. jak sadzicie, z jakim
    bankiem wartoby pogadac nt. alternatywy dla tego kredytu? czy BPH da
    sie "nastraszyc" zeby obnizyl swoja marze? do jakiego pozimu marzy da sie
    zejsc Waszym zdaniem?
    pozdro
    JoeyB