  • Data: 2004-02-24 15:42:20
    Temat: mandat drogowy (zajęcie pieniedzy przez komornika) mbank
    Od: "Kuba" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dostałem mandat drogowy. Zapłaciłem go przez mbank ale przez pomyłkę
    wpłaciłem im 10 zł a nie 100 zł. W mbanku mam zablokowane 100 zł plus opłaty
    komronika.
    http://members.lycos.co.uk/kubao/mbank.JPG
    Czy taka blokada pieniędzy jest legalna ? Nie dostałem żadnego ponaglenia
    związanego z tym mandatem. Co mam dalej zrobić ?
    k...@g...pl