  • 1. Data: 2002-05-20 05:22:59
    Temat: Home Cash
    Od: "Tobik" <t...@i...pl>

    Jeśli wysłałem dzisiaj o godzinie 0:30 przelew z konta w BS za pomocą
    HomeCash-a to o której godzinie powinny się pojawić pieniądze na koncie w
    innym banku (BPH)?
    Czy nastąpi to jeszcze dzisiaj czy dopiero jutro?

    Tobik

  • 2. Data: 2002-05-20 05:23:59
    Temat: Re: Home Cash

    Użytkownik "Tobik" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innym banku (BPH)?
    > Czy nastąpi to jeszcze dzisiaj czy dopiero jutro?

    dzisiaj powinno dojsc

  • 3. Data: 2002-05-20 05:36:17
    Od: "Tobik" <t...@i...pl>

    > dzisiaj powinno dojsc

    A nie wiesz, w których godzinach są realizowany przelewy (Elixir) w BŚ?

    Tobik