  • 1. Data: 2002-07-24 08:11:38
    Temat: male kwoty do Japonii
    Od: "Dariusz Zwierzynski" <a...@f...pl>

    Witam!
    Moj znajomy z "kraju kwitnacej wisni" jest programista pluginow i chcialby
    sie dowiedziec czy jest mozliwosc zeby chetni Polacy mogli zaplacic mu za te
    pluginy via internet jakims systemem typu Paypal. Kwoty beda niewielkie -
    15-25USD.
    Czy jest dostepna sprawdzona usluga w tym rodzaju? Bo z tego co wiem Paypal
    nie obsluguje Polski.
    Z gory dziekuje za uwagi.

    Dariusz Zwierzynski
    a...@f...pl
    http://www.fantasy-workshop.com
    http://www.dariusz-zwierzynski.com

  • 2. Data: 2002-07-24 10:10:06
    Temat: Re: male kwoty do Japonii
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 24, 2002 at 10:11:38AM +0200, Dariusz Zwierzynski wrote:

> [...]
    > 15-25USD.
    > Czy jest dostepna sprawdzona usluga w tym rodzaju? Bo z tego co wiem Paypal

    Jesli z posrednictwem polskich aklajerow to platnosc moze byc tylko
    zlotowkowa (lokalne obciazenie karty, przeliczone po kursie dnia).

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-07-24 11:08:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jesli z posrednictwem polskich aklajerow to platnosc moze byc tylko
    > zlotowkowa (lokalne obciazenie karty, przeliczone po kursie dnia).

    hmm a moze payu.pl ??? :)

  • 4. Data: 2002-07-24 16:26:25
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    > hmm a moze payu.pl ??? :)