  • 1. Data: 2002-12-20 13:58:58
    Temat: mailing z Inteligo
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Otrzymalem spam z Inteligo. Wszystko mniej wiecej zrozumiale, z wyjątkiem
    jednego fragmentu, może ktoś zechce mi wyjaśnić, o co chodzi z tym
    czekaniem:

    "30 listopada odbyło się trzecie spotkanie Rady Klientów konta Inteligo.
    Jednym z głównych tematów dyskusji były zmiany w ofercie konta Inteligo,
    jakie dokonały się po zakupie przedsięwzięcia Inteligo przez PKO Bank
    Polski. "Ode mnie duże brawa. Od razu można zrobić wszystkie przelewy.
    Nie trzeba czekać." - powiedział jeden z Członków Rady."

    --
    Robert

  • 2. Data: 2002-12-20 14:02:58
    Temat: Re: mailing z Inteligo
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Dec 20, 2002 at 02:58:58PM +0100, Robert wrote:

    >Otrzymalem spam z Inteligo. Wszystko mniej wiecej zrozumiale, z wyjątkiem
    >jednego fragmentu, może ktoś zechce mi wyjaśnić, o co chodzi z tym
    >czekaniem:

    Wiesz, a ja sie nie chcialem tego czepiac. I znow minik zacznie nam
    wypominac ze wciaz na te inteligo narzekamy.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-12-20 14:31:45
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    > Polski. "Ode mnie duże brawa. Od razu można zrobić wszystkie przelewy.
    > Nie trzeba czekać." - powiedział jeden z Członków Rady."

    "Ja też lubię dżem malinowy a dobry nit wytrzyma wszystko" - powiedział inny
    Członek Rady ;-)))
    To mnie więcej taki ma sens ;-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-12-20 14:49:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atvd54$337$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Krzysztof Kowalski wrote:

    > "Ja też lubię dżem malinowy a dobry nit wytrzyma wszystko" -
    > powiedział inny Członek Rady ;-)))
    > To mnie więcej taki ma sens ;-)

    No nie, ta druga wypowiedź to nawet całkiem sensowna, tyle że nie na temat!
    Chyba tymi dwiema cechami się różni od pierwszej.
    :-))))

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-20 18:47:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał:

    > "Ja też lubię dżem malinowy a dobry nit wytrzyma wszystko" - powiedział inny
    > Członek Rady ;-)))

    ROTFL

  • 6. Data: 2002-12-20 18:57:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Otrzymalem spam z Inteligo. Wszystko mniej wiecej zrozumiale, z wyjątkiem
    > jednego fragmentu, może ktoś zechce mi wyjaśnić, o co chodzi z tym
    > czekaniem:

    [...]
    > Polski. "Ode mnie duże brawa. Od razu można zrobić wszystkie przelewy.
    > Nie trzeba czekać." - powiedział jeden z Członków Rady."

    Uslyszal o zmianach, podjal decyzje, a poniewaz spotkanie odbywalo sie w
    siedzibie banku to bez czekania mogl przelac pieniadze ze wszystkich
    rachunkow w Inteligo do innego banku... Proste? ;)

    Maciej

  • 7. Data: 2002-12-20 19:08:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atvp8p$rfn$1@news.tpi.pl, MK wrote:
> [...]
    > sie w siedzibie banku to bez czekania mogl przelac pieniadze ze
    > wszystkich rachunkow w Inteligo do innego banku... Proste? ;)

    --
    Robert