  • 1. Data: 2002-05-15 21:42:39
    Temat: mBiznes i ZUS
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Witam. Fundnalem sobie konto mBiznes i zapomnialem o jednej rzeczy:
    papierach. W zwiazku z tym mam pytanie, jak koledzy sobie radza z
    pokwitowaniami wplat do ZUSu np. z mBanku?s

  • 2. Data: 2002-05-15 22:04:01
    Temat: Re: mBiznes i ZUS
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Witam. Fundnalem sobie konto mBiznes i zapomnialem o jednej rzeczy:
    > papierach. W zwiazku z tym mam pytanie, jak koledzy sobie radza z
    > pokwitowaniami wplat do ZUSu np. z mBanku?s

    Koledzy czekają z założeniem konta do momentu, aż mBank rozwiąże jakoś ten
    problem.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 3. Data: 2002-05-15 22:14:40
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Koledzy czekają z założeniem konta do momentu, aż mBank rozwiąże jakoś ten
    > problem.

    No wlasnie sie zorientowalem ze najtansze konto, wcale nie bedzie takie
    tanie skoro swistek kosztuje 5 zl...

  • 4. Data: 2002-05-16 07:26:44
    Od: Jaroslaw Lech <e...@N...SPAM.yahoo.com>

    minik wrote:

    > No wlasnie sie zorientowalem ze najtansze konto, wcale nie bedzie takie
    > tanie skoro swistek kosztuje 5 zl...

    Przecież potwierdzenie wpłaty do ZUS nie składasz co miesiąć (przynajniej
    ja).

    I apropo tego świstka. Dzwoniłem na infolinię i za 5 zł dostajesz zwykły
    wydruk - doładnie taki sam, jak możesz sobie zrobić w domu. Dokumnet
    potwierdzony przez bank kosztuje 15 zł.

    Pozdrowienia
    Jarek

  • 5. Data: 2002-05-16 10:03:51
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > jak koledzy sobie radza z
    > pokwitowaniami wplat do ZUSu np. z mBanku?s

    mamy konta w normalnych bankach, gdzie w cenie "abonamentu" kilkadziesiąt
    złotych miesięcznie są następnego dnia eleganckie wyciągi papierowe
    potrzebne przy różnych okazjach

  • 6. Data: 2002-05-16 10:22:12
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > I apropo tego świstka. Dzwoniłem na infolinię i za 5 zł dostajesz zwykły
    > wydruk - doładnie taki sam, jak możesz sobie zrobić w domu. Dokumnet
    > potwierdzony przez bank kosztuje 15 zł.

    No to ladna dezinfolinia, mi powiedziano ze potwierdzenie wplaty do ZUSu z
    pieczatka banku kosztuj 5 zl za kazde zdarzenie.

  • 7. Data: 2002-05-16 10:52:01
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > mamy konta w normalnych bankach, gdzie w cenie "abonamentu" kilkadziesiąt
    > złotych miesięcznie są następnego dnia eleganckie wyciągi papierowe
    > potrzebne przy różnych okazjach

    Eh, chyba juz zostawie ten mBiznes ale przelewy bede robil prawdopodobnie z
    Giro.

  • 8. Data: 2002-05-16 10:58:02
    Temat: Biznes i nowości skarbowe
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Eh, chyba juz zostawie ten mBiznes ale przelewy bede robil prawdopodobnie
    > Giro.

    Widzę, że zaczynasz działalność, skoro szukasz optymalnego, taniego banku

    Zapoznałeś się może z artykułami;???

    http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=AKT&id=155739
    http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?numer=1016&art=
    12573&dzial=0

    Poczytaj "ku pokrzepieniu serca", jak ci będzie dobrze za rok...:-(

  • 9. Data: 2002-05-16 11:03:17
    Temat: Re: Biznes i nowości skarbowe
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > E tam zaczynam, po prostu znudzilo sie mi konto w BGZcie =)

    No to ta treść cię "urzeknie"

    Kontrola skarbowa przejmie zadania inspekcji celnej, a przy okazji uzyska
    wiele uprawnień. W celu zwiększenia wpływów do budżetu z podatków i ceł rząd
    chce m.in. wyposażyć kontrolerów w kompetencje podobne do tych, jakie ma
    policja, czyli używania siły fizycznej, broni palnej, zakładania podsłuchów
    oraz zatrzymywania osób i pojazdów.

    Urzędy zostaną zwolnione z obowiązku przeprowadzania postępowania dowodowego
    na korzyść strony oskarżanej. W praktyce pozbawia to podatnika szans na
    obronę..."

  • 10. Data: 2002-05-16 11:03:48
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]

    12573&dzial=0

    > Poczytaj "ku pokrzepieniu serca", jak ci będzie dobrze za rok...:-(
    Ok =)